مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : ظرفیت موجود استان و شهرستانها برای جذب سرمایه گذاران بخش کشاورزی باید شناسایی شود .
کد خبر: ۵۲۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰ 14 November 2017
به گزارش تابناک قزوین رضا افلاطونی در جلسه هماهنگی و تعامل امور اراضی و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان که با حضور بارگاهی مشاور استاندار و جانشین رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استانداری ومدیران در مدیریت امور اراضی استان قزوین برگزار شد با بیان این مطلب افزود : استان قزوین ظرفیت و بستر مستعدی برای اجرای طرح های بخش کشاورزی دارد بنابراین از این موقعیت باید در راستای جذب بیشتر سرمایه گذاران واقعی برای اجرای طرح ها استفاده کرد .

وی اظهار داشت : زمین در همه مقاطع زمانی بشری بعنوان  یک چالش مطرح بوده و خواهد بود چرا که هر سرمایه گذاری برای اجرای طرح خود ابتدا باید با مقوله ای به نام زمین که متولی آن امور اراضی است مواجه شود .

افلاطونی با اشاره به حجم بالای کار امور اراضی در حفظ و صیانت از این منابع خدادادی تصریح کرد : در بین دستگاههای اجرایی در حوزه سرمایه گذاری بیشترین پرونده ها درحوزه امور اراضی مطرح می شود و زمانی که طرح اجرامی شود از امور اراضی  نامی برده نمی شود ، این در حالی است که امور اراضی متولی اصلی و دبیرخانه یازده کارگروه استان را در اختیار دارد.

مشاور استاندار و جانشین رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استانداری نیز در این جلسه گفت : بمنظور  تسهیل و تسریع در روند کار سرمایه گذاران داخلی وخارجی و برنامه ریزی صحیح و بهره گیری از ظرفیتها و امکانات موجود و با همکاری همه دستگاههای اجرایی نسبت به تکریم، تسریع و تسهیل جذب سرمایه گذاری ،  مرکز خدمات سرمایه گذاری استان تشکیل شد.

بارگاهی اضافه کرد : از زمان تشکیل این مرکز تاکنون اقدامات بسیار ارزنده ای انجام شده که منجر به تسهیل و جذب سرمایه گذاران واقعی ، شناسایی ظرفیت های استان و شهرستانهای تابعه   در زمینه طرح های مجتمع خدمات رفاهی ، مناطق تفریحی وگردشگری ، احداث هتل ، شرکت وکارگاههای کوچک و بزرگ ، احداث سیلو و گلخانه ها  شده است .

وی تصریح کرد: این مرکز به دنبال ایجاد یک وحدت رویه بین دو دستگاه و تعامل بیشتر در راستای تسهیل و جذب طرح های سرمایه گذاری است.

گفتنی است ؛ تسهیل در روند پرونده های سرمایه گذاران ، جذب سرمایه گذاران واقعی ، ارجاع متقاضیان طرح ها به اراضی متناسب با طرح و شناسایی ظرفیت موجود استان وشهرستانها از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار