کد خبر: ۵۲۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۶ 15 November 2017
تابناک / رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان ایران فردا هفته ششم خود را پشت سر خواهد گذاشت.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان ایران فردا (چهارشنبه) پیگیری خواهد شد. در این هفته از مسابقات شش مسابقه برگزار خواهد شد كه شهرهای تهران ، اهواز، آبادان ، زنجان، ساری و كرمان میزبانی حریفان خود را بر عهده خواهند داشت.

در این هفته از رقابت‌ها تیم پالایش نفت آبادان كه در حال حاضر صدرنشین مسابقات لیگ برتر فوتسال است، در خانه از تیم شهرداری رشت میزبانی خواهد كرد و به دنبال كسب یک پیروزی خانگی است. پالایشی‌ها در تلاش خواهند بود با رسیدن به این پیروزی جایگاه خود در صدر جدول را حفظ كنند.

در دیگر مسابقه حساس این هفته، تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی میزبان تیم سیاه‌جامگان خواهد بود. این دیدار به میزبانی سالن علوم تحقیقات تهران برگزار خواهد شد و شاگردان شهرزاد مظفر تلاش خواهند كرد بهترین نتیجه ممكن را از این دیدار خانگی كسب كرده تا در نزدیک ترین فاصله با تیم صدرجدول قرار بگیرند و در جمع مدعیان باشند.

تیم شركت ملی حفاری نیز این هفته میزبان مس رفسنجان خواهد بود و بانوان البرز زنجان در خانه پذیرای پیام نور سیرجان هستند. استقلال ساری در این هفته به مصاف پویندگان صنعت فجر شیراز می‌رود.

**برنامه كامل هفته ششم برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است:

چهارشنبه ساعت ۱‌۱ – صبح

دانشگاه آزاد تهران – سیاه‌جامگان

شرکت ملی حفاری ایران – مس رفسنجان

پالایش نفت آبادان – شهرداری رشت

بانوان البرز زنجان – پیام نور سیرجان

استقلال ساری – پویندگان  صنعت فجر  شیراز

دختران کویر کرمان – نفت طلاییه

تا پایان هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان تیم‌های پالایش نفت آبادان، شركت ملی حفاری، دانشگاه آزاد و سیاه جامگان مشهد به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.

انتهای پیام/
نبرد سخت دختران فوتسال برای صدرنشینی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار