استاندار قزوین گفت: شیوه مدیریت ارشد استان ایجاد آرامش است و برای رسیدن به این هدف به همراهی علما و روحانیون نیاز است.
کد خبر: ۵۲۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 15 November 2017
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری، عبدالمحمد زاهدی در نشست صمیمی با علما و روحانیون شاغل در دستگاه های اجرایی استان افزود: روش مدیریتی من این است که ابتدا در استان آرامش ایجاد کرده سپس وظایف خود را انجام دهم.
وی افزود: اعتقاد دارم اگر دولت و نظام می خواهند موفق باشند باید آرامش لازم از سوی مدیران و دلسوزان در جامعه ایجاد شود.
استاندار با بیان اینکه سرمایه های زیادی برای انقلاب داده ایم، اظهار کرد: متاسفانه برخی اوقات احساس می شود به راحتی به انقلاب دست یافته ایم به همین دلیل قدر داشته های خود را نمی دانیم و نگران آسیب های آن نیستیم.
وی بیان کرد: باید همواره نگران باشیم و دشمنان را جدی بگیریم تا آسیب ها و توطئه های دشمنان را بتوانیم خنثی سازیم.
وی تصریح کرد: در عصر کنونی، رشد سریع فناور ی زندگی همگان را تحت تاثیر قرار داده و باید برای مقابله با پیامدها و آسیب های آن چاره اندیشی شود.
زاهدی یادآور شد: امروز شبکه های اجتماعی و تلگرام بسیار سریعتر از رسانه ملی و خبرگزاریها و مطبوعات، خبرها را منعکس می کنند و فراوانی اطلاعات در این عرصه فرزندان ما را دچار سردرگمی می کند.
وی افزود: به نظر می رسد در روشهای فرهنگی کمی از فضای کنونی عقب مانده ایم و به همین دلیل تاثیرگذاری ما کمتر شده است.
استاندار قزوین بیان کرد: وقتی انقلابیون، علما و روحانیون برخی فضاها را خالی می کنند باید منتظر حضور افرادی باشیم که دغدغه انقلاب را ندارند.
وی ادامه داد: باید از خود بپرسیم چرا خانواده های مومن در پارکها و فضاهای دیگر فرهنگی و تفریحی کمتر حضور پیدا می کنند در حالی که می توانند با حضورشان تاثیرگذار باشند.
وی اضافه کرد: استفاده از مساجد باید به گونه ای باشد تا اگر فعالیت ما جواب نداد موجب بدبینی به این مکان ها نشود و تخریب این فضاهای معنوی را به دنبال نداشته باشد.
استاندار قزوین گفت: باید از مساجد برای آماده کردن مردم و حرکت در مسیر انقلاب استفاده کنیم و جایگاه آنها را به خوبی حفظ نمائیم.
زاهدی بیان کرد: حرف همه مخالفان سیاسی و حتی مخالفان نظام را می شنوم زیرا این افراد هم نکاتی دارند که برای مدیریت استان مفید خواهد بود اما هرگز دوست ندارم به حاشیه سوق داده شوم.
استاندار قزوین تصریح کرد: این که در قزوین در مدت سه تا چهار سال؛ بیش از سه استاندار منصوب می شود ایراد دارد و نبود ثبات مدیریت آسیب رسان است.
وی افزود: باید به سمتی حرکت کنیم تا فرصت برای خدمت صادقانه به مردم برای مدیران متعهد و توانا مهیا شود.
زاهدی اظهار امیدواری کرد با برگزاری جلسات بیشتر با علما و روحانیون از دیدگاههای ارزشمند این افراد تاثیرگذار برای پیشبرد امور استان استفاده شود.
در این نشست برخی از حاضران به بیان نظرات خود در خصوص فضای فرهنگی استان و ضرورت تقویت آرمان های انقلاب اسلامی به ویژه در نسل جوان و نوجوان پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار