بخشدار الموت غربی:
بخشدار الموت غربی گفت: مردم الموت در حرکتی انسان دوستانه کمک های نقدی و جنسی خود را روانه مناطق زلزله زده می کنند.
کد خبر: ۵۲۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 15 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، اکبر رحمتی صبح چهارشنبه در جلسه شورای شهر و مسئولان دستگاههای خدمات رسان این بخش اظهار کرد: مردم مناطق غربی کشور که طی سال های دوران دفاع مقدس نقش موثری در دفاع از کیان میهن اسلامی داشتند امروز بر اثر وقوع زلزله دچار خسارت شده اند و تمامی هموطنان ایران اسلامی به پاس سال ها دلاوری و فداکاری به کمک آنان شتافته اند.

بخشدار الموت غربی حفظ روحیه وحدت و همدلی را در جهت امداد رسانی به آسیب دیدگان زلزله موثر دانست و افزود : مردم بخش الموت غربی هم مانند سایر هموطنان ضمن ابراز همدردی با افراد حادثه دیده در حال جمع آوری کمک های خود در جهت امدادرسانی هستند و دستگاه های مسئول در این زمینه با تمام توان باید فعالیت کنند.

در ابتدای این جلسه  ضمن بیان مسائل و مشکلات شهر رازمیان از سوی رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار، مسئولان دستگاههای خدمات رسان راهکارهایی را به منظور تسریع در جهت حل مسائل مطرح شده ارائه کردند.

بهسازی مسیرهای ورودی شهر رازمیان، جابه جایی تیرهای برق، مخابرات و کنتورهای آب داخل معابر، بهسازی و مرمت کنده کاری خیابان ها و کف سازی پیاده روها و رفع نواقص روشنایی معابر از جمله مصوبات این جلسه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار