امروز صورت گرفت
اردوی ملی‌پوشان سنگین وزن جودوی کشور از امروز به میزبانی قزوین آغاز شد.
کد خبر: ۵۲۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 15 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، اردوی ملی‌پوشان سنگین وزن جودوی کشور در حالی از امروز به میزبانی قزوین آغاز شد که 18 جودوکار تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر کادر فنی و مربیان تیم ملی پیگیری می‌کنند.

اردوی ملی‌پوشان جودوی کشور با درخواست هیأت جودوی استان و موافقت فدراسیون به میزبانی قزوین سپرده شده و از این حیث این نکته امیدوارکننده‌ای است که اگر قزوین در این وزن نماینده داشته باشد، می‌تواند از نزدیک تمرینات تیم ملی را نظاره‌گر باشد.

گرچه قزوین در این وزن جودوکار ارزنده‌ای همچون رامین صفویه را چند سالی است که به جامعه ورزشی جودوی کشورمان تحویل داده، جودوکاری که باوجود سن و سال کم خود دو نشان برنز رقابت‌های دانش‌آموزان و نوجوانان جهان و نشان طلای المپیک جودوی جوانان را در کارنامه داشته و در حال حاضر در ترکیب تیم جودوی بزرگسالان کشور حضور دارد.

دبیر هیأت جودوی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آغاز اردوی ملی‌پوشان سنگین وزن جودوی کشور در استان اظهار داشت: این اردو از امروز به میزبانی خانه جودوی قزوین آغاز شده و به مدت سه روز پیگیری می‌شود.

حمید فرمانی افزود: با توجه به اینکه نفرات بی‌شماری در وزن‌های بالا در جودو رقابت می‌کنند، به منظور استعدادیابی و معرفی برترین‌های این دسته اردوی تیم ملی صرفاً به ملی‌پوشان سنگین وزن اختصاص یافته تا بهترین‌ها معرفی شوند.

وی اضافه کرد: اردوی ملی‌پوشان سنگین وزن جودوی کشور به نوعی بر اساس طرح استعدادیابی است که از سال گذشته آغاز شده و نفراتی که توانسته‌اند به این اردو راه یابند، از سال گذشته در تست‌های پزشکی و ورزشی موفق ظاهر شده و توانای‌های خود را نشان داده‌اند.

گفتنی است، اردوی ملی‌پوشان سنگین وزن جودوی کشور از امروز تا 26 آبان ماه سال جاری در خانه جودوی مجموعه ورزشی غدیر قزوین پیگیری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار