سرپرست فرمانداری آبیک:
سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک گفت: لازم است افراد مبتلا به اعتیاد مصمم بوده و با اراده و انگیزه، لباس نفرت اعتیاد را از تن خود در آورده و آن را زیر پا له کنند.
کد خبر: ۵۲۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 15 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک،سیدمحمد حسینی عصر امروز در بازدید از کمپ ترک اعتیاد  سفیران طلوع واقع در روستای دارالسرور شهرستان آبیک و در جمع افراد در حال بهبود اظهار داشت: امروز دشمن با عناوین مختلف  و به فرمایش مقام معظم رهبری با جنگ نرم درصدد است جوانان کشور را درگیر مسائل انحرافی کند.

وی افزود: دشمن دیگر توان مقابله و رویارویی با نظام را ندارد به همین دلیل با جنگ نرم، جوانان را هدف قرار گرفته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: با مطالعه تاریخ ملیت، اسلامیت و جنگ تحمیلی در می‌یابیم که در تمام جنگ‌ها، جوانان نقش بسزایی داشته و با مدیریت و دلاورمردی‌های آنان به پیروزی‌های مختلفی دست یافته‌ایم.

حسینی اضافه کرد: با توجه به اینکه دشمنان با ترفندهای مختلف قصد دارد جوانان کشور را از پا در آورد لازم است که جوانان هوشیار باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر فردی در خانواده به بیماری اعتیاد مبتلا شود، این امر برای تک تک اعضای خانواده  رنج‌آور است.

این مسؤول اذعان کرد: افرادی که به بیماری اعتیاد مبتلا شده‌اند نباید اذعان کنند دیگر نمی‌شود ترک کرد و از آن رها شد چراکه خیلی از افراد اعتیاد شدید داشتند و با چنان اراده‌ای به دامن جامعه بازگشته‌اند و به عنوان مسؤول و افراد توانمند در بدنه جامعه و نظام خدمت و تلاش می‌کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک افزود: لازم است که افراد مبتلا به اعتیاد مصمم بوده و با اراده و انگیزه لباس نفرت اعتیاد را از تن خود در آورده، آن را زیر پا له کرده و لباس عافیت و توانمندی بپوشند.

حسینی ادامه داد: جامعه پذیرای معتادان بهبود یافته است چراکه بخشی از جامعه هستند و ما مسؤولان هرچه از دستمان بر آید انجام می‌دهیم تا افراد بهبود یافته به دامن خانواده و جامعه بازگردند.

وی اضافه کرد: پدر و مادر سال‌ها برای بزرگ شدن سال‌ها زحمت کشیده‌ و آنان را بزرگ کرده‌اند بنابراین با توجه به چشم انتظار بودن والدین و خانواده‌ها نیاز است که  افراد بهبودیافته با اراده محکم زنجیرهای اسارت در بند اعتیاد را پاره کنند.

این مسؤؤل خاطرنشان کرد: ما مسؤولان تمام قد در کنار بهبود یافتگان هستیم و برای بازگرداندن این قشر آسیب‌پذیر با تمام قوا تلاش می‌کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک بیان کرد: انسان دارای اراده‌ای است که اگر بخواهد می‌‌تواند هر کاری را انجام دهد که در روی به اعتیاد آوردن بهانه‌هایی همچون بیکاری و نداشتن سواد قابل قبول نیست چراکه افرادی باسواد و دارای شغل هم هستند که معتاد شده‌اند.

حسینی همچنین در بازدید از کمپ ترک اعتیاد «بهاری دوباره» واقع در روستای باقرآباد ترک شهرستان آبیک اذعان کرد: معتادان بهبودیافته باید اراده خود را تقویت و شکوفا کرده و ذهن و مخیله فکری خود را از این که نمی‌توانند ترک کنند، خالی کنند.

وی افزود: پدر و مادر  از جان و زندگی خود برای بزرگ کردن فرزند مایه می‌گذارند تا فرزندان آنان افرادی مؤثری در جامعه باشند.

این مسؤول ادامه داد: لازم است که بهبودیافتگان لباس بیماری اعتیاد را در آورده و با اراده محکم به فکر آینده بوده و با مشکلات در مسیر ترک اعتیاد مبارزه کنند.

در این بازدیدها سرپرست فرمانداری آبیک قول ضیافت یک شام به بهبودیافتگان کمپ ترک اعتیاد سفیران طلوع و یک ناهار به بهبودیافتگان کمپ ترک اعتیاد «بهاری دوباره» را داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار