مسئول بسیج ورزشکاران مازندران با اشاره به شناسایی ورزشکاران بسیجی، گفت: ۳۰۰ برنامه فرهنگی هفته بسیج برای ورزشکاران مازندران اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۲۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 16 November 2017
به گزارش تابناک : سید جواد حسینیان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت:29 آبان تا پنجم آذر هفته بسیج در کشور نامگذاری شد که بسیج با عزمی جدی تر با همکاری باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی نسبت به گذشته برنامه‌ها میدانی تر و پویا تر اجرا شود.

وی افزود: 56 عنوان برنامه و 300 برنامه در شهرستان‌ها در هفته بسیج اجرا می‌شود که دوم آذر یادواره شهدای ورزشکار در نکا و تنکابن و یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم تا پایان آذر در بابلسر برگزار می‌شود.

حسینیان گفت: دیدار با علما، همایش قهرمانان و پهلوانان، نشست هم افزایی با هیئت‌های ورزشی، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با نخبگان ورزشی، غبارروبی گلزار شهدا، کارگاه آموزشی جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی در ساری و بابلسر، برگزاری حلقه مربیان نشست خبری و برگزاری اردوهای جهادی برخی از برنامه‌های هفته بسیج سازمان بسبج ورزشکاران است.

وی گفت: 500 مربی ورزشی در استان شناسایی و عضو سازمان هستند و کلاس‌های آموزشی برای آنان برگزار شد و برای منش پهلوانی نیز به مشهد مقدس اعزام شدند.

مسئول بسیج ورزشکاران مازندران گفت: 85 سمن فرهنگی و ورزشی در استان در زمینه فرهنگی، تربیتی و کارگاه اخلاق و حدود140 سالن ورزشی صالحین و 9دی و پنج استخرسرپوشیده فعالیت می‌کنند.

حسینیان  در زمینه جذب ورزشکاران خاطرنشان کرد: 150 هزار ورزشکار در استان فعالیت می‌کنند که 10 درصد این افراد معادل  15 هزار عضو سازمان بسیج ورزشکاران هستند که تا پایان هفته بسیج دو هزار نفر دیگر عضو این مجموعه می‌شوند.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار