تابناک مرکزی: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: محموله 17 تنی کالا توسط ورزشکاران این استان به مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه ارسال شد.
کد خبر: ۵۲۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 16 November 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا؛ عابد حقدادی افزود: از ساعات اولیه وقوع زلزله استان کرمانشاه، اعضای هیات های ورزشی کوهنوردی و اتومبیل رانی استان مرکزی به صورت خودجوش اقدام به جمع آوری کمک های مردمی از ورزشکاران کردند.

وی ادامه داد: در 48دو روز اخیر بیش از 17 تن انواع کالا از قبیل پتو، چادر، لباس گرم و انواع کنسروها و مواد غذایی فاسد نشدنی از بین ورزشکاران جمع آوری شد و به کرمانشاه ارسال شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: اعضای هیات اتومبیلرانی استان مرکزی نیز صبح امروز (چهارشنبه) با 30 دستگاه خودرو سنگین برای امدارسانی به زلزله زدگان در مناطق صعب العبور به کرمانشاه عزیمت کردند.

وی تاکید کرد: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب بر حمایت همه جانبه از آسیب دیدگان این حادثه، اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به خصوص جامعه ورزش استان را در دستور کار خود قرار داده و هم استانی هایی که تمایل به شرکت در این امر خداپسندانه دارند می توانند کمک های خود را در اسرع وقت به ستاد این اداره کل مستقر در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک تحویل دهند.

زلزله ای به بزرگی هفت و سه دهم ریشتر شامگاه یکشنبه بخشی از استان کرمانشاه را لرزاند که بر اساس آخرین آمار تا کنون 432 نفر جان خود را از دست داده اند و بیش از 9 هزار نفر نیز مصدوم شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار