حجت الاسلام سید علی خمینی:
نوه امام راحل گفت: دفاع از انسانهای مظلوم و ستمدیده در هر نقطه از جهان که باشند راه امام و انقلاب و هویت یک انسان انقلابی است.
کد خبر: ۵۲۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶ 16 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان قزوین، مراسم یادواره ۳۴ شهید روستای خیارج بویین زهرا روز پنجشنبه با حضور استاندار قزوین، جمعی از مدیران استان و منطقه و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در این روستا برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علی خمینی، نوه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: اگر ما ملت در کنار هم باشیم و اینقدر خودمان به جان هم نیفتیم. هیچ کس نمی تواند به این انقلاب ضربه بزند.

وی ایران را دژی مستحکم در مقایسه با کشورهای بی ثبات منطقه دانست و افزود: باید اختلافات را کم کنیم و به دوستی ها بیفزاییم و مطمئن باشید که این هم خواست شهداست و هم خواست پیامبر خداست.

حجت الاسلام سید علی خمینی با اشاره به سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام، به بیان عظمت شخصیت حضرت پرداخت ویادآورشد: پیامبر با پیام وحدت آمد و باعث وحدت مسلمین شد و راه و هدف واحدی را برای مردم بوجود آورد.

وی اضافه کرد: امروز وظیفه علماست که دین حقیقی و خالص را بازگو و ترویج کنند تا فهم عمیقی از اسلام داشته باشیم و در مرحله بعد به فرامین پیامبر عظیم الشان عمل کنیم.

علی خمینی اظهارداشت: بسیاری از مشکلات امروز ما به این علت است که به آنچه می دانیم و دین ما گفته عمل نمی کنیم.

نوه امام راحل گفت: حرف امام راحل از ابتدای انقلاب این بود که ما در تمام دنیا اگر انسان مظلومی را ببینیم باید پشت او باشیم، این راه انقلاب است و هویت یک انسان انقلابی همین است که درد انسانها را در همه جای جهان داشته باشد.

وی با اشاره به عدالت پیامبر اسلام و ضرورت اجرای آن در جامعه گفت: آنچه باعث می شود مردم نتوانند مشکلات را تحمل کنند این است که احساس کنند در جامعه تبعیض و فاصله طبقاتی وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار