استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: برنامه ریزی دقیق و نتیجه بخش بودن کارها نیازمند اتکا به تحقیق و پژوهش است و مدیران در استان باید آن را محور فعالیتهای خود قرار دهند.
کد خبر: ۵۲۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱ 16 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در شورای سیاست گذاری هفته پژوهش و فناوری استان که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: هر کاری که پشتوانه پژوهشی داشته باشد سرانجام خوبی خواهد داشت.

وی افزود: برنامه ریزی و تصمیم گیری درست، علمی و دقیق با تکیه بر پژوهش ممکن می شود و مدیران دستگاههای اجرایی باید در حوزه خود این موضوع را جدی بگیرند.

استاندار قزوین تصریح کرد: تحقیقات و پژوهش از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اگر محور کارهای ما قرار گیرد به نتایج ارزشمندی دست خواهیم یافت.

وی یادآورشد:تجلیل و تکریم از پژوهشگران در جامعه به عنوان یک سنت حسنه و جاری در اولویت قرار گیرد تا جوانان و نوجوانان امیدوار شوند و با انگیزه در این مسیر گام بردارند.

زاهدی در خصوص برگزاری جشنواره و نمایشگاه تخصص هفته پژوهش هم گفت: برگزاری نمایشگاهها می تواند مردم و جوانان را با دستاوردهای علمی و تحقیقی بیشتر آشنا کرده و آنها را در پیمودن این مسیر رهنمون شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: همکاری دانشگاه ها و مراکز علمی در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ضروری است و این نمایشگاه باید در سطح و فضایی مناسب برگزار شود تا امکان بازدید برای همه علاقمندان را مهیا کند.

دراین جلسه ابوالحسن نائینی رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و دبیرکل ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و مسئولین کمیته ها در خصوص برنامه های خود گزارشی ارائه کردند.

هفته بزرگداشت پژوهش وفناوری استان از تاریخ ۴ لغایت ۱۰ آذرماه در استان برگزار می شود و در جشنواره تجلیل از پژوهش گران برتر استان از ۳۰ پژوهشگر و طرح برتر استان تجلیل می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار