معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: دهیاری ها و فرمانداری ها برای اجرای طرح سلامت دختران روستایی حداکثر همکاری را در استان داشته باشند.
کد خبر: ۵۲۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 18 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»محمد علی طالبی در همایش طرح بررسی وضعیت ساختار قامت و اصلاح ناهنجاری های اسکلتی با ورزش ویژه دختران روستایی افزود: تحت پوشش قرار دادن دختران روستایی استان در این طرح مستلزم همکاری و هماهنگی بین فرمانداری ها و دهیاری است تا به نتیجه مطلوب برسیم.
وی ادامه داد: موضوع این نشست به سلامت نونهالان جامعه مربوط است و باید جدی گرفته شود و مشارکت همه دستگاه ها و خانواده ها را می طلبد.
این مسئول با اشاره به اهمیت سلامت دختران و نقش آنان به عنوان مادران آینده گفت: این طرح در ارتقای سلامت روان و ارتقای توانمندی های دختران جامعه بسیار اهمیت دارد و اگر مناسب اجرا شود می توان امید داشت که مادرانی سالم تر و شاداب تر در آینده داشته باشیم.
طرح بررسی وضعیت ساختار قامت و اصلاح ناهنجاری های اسکلتی با ورزش ویژه دختران روستایی که از روز 25 آبان ماه سال 96 آغاز شده است توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و همکاری اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد و هیات پزشکی ورزشی استان یزد در پرجمعیت ترین روستاهای استان انجام می شود و تا پایان سال جاری همه دختران 9 تا 15 سال روستایی تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.
از جمعیت یک میلیون و 150 هزار نفری استان حدود 40 درصد در مناطق روستایی 10 شهرستان زندگی می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار