در پی حادثه‌ای دلخراش صورت گرفت
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: مردم خیر و نیکوکار استان تاکنون 400 میلیون تومان به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کرده‌اند.
کد خبر: ۵۲۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸ 18 November 2017
مجید مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار تابتاک در قزوین با اشاره به وقوع حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه اظهار داشت: با کمال تأسف وقوع زلزله در کرمانشاه و مناطق غرب کشور فضایی را رقم زد که امروز همه ما باید برای کمک به مردم این منطقه بسیج شویم.

وی ادامه داد: کمک به افراد نیازمند شرایطی دارد ولی مساعدت به زلزله‌زدگان مستلزم سرعت و بررسی نیازهای مردم این مناطق است از این رو هدایای نقدی و غیرنقدی اهدایی مردم را جمع‌آوری کرده و به مردم زلزله زده کرمانشاه می‌رسانیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین افزود: این نهاد که افتخار خود را خدمتگزاری به نیازمندان و محرومان می‌داند در شرایط حاضر کمک‌های مردم خیر و نیکوکار برای زلزله‌زدگان را هم جمع‌آوری کرده و برای آن‌ها ارسال می‌کند.

مؤمنی اعلام کرد: تاکنون 400 میلیون تومان کمک مردم خیر و نیکوکار استان قزوین جمع‌آوری شده که از این رقم 27 میلیون و 200 هزار تومان به صورت نقد و 375 میلیون و 400 هزار تومان در قالب کالاهای مورد نیاز زلزله زدگان است.

این مسؤول عنوان کرد: هم‌اکنون مهم‌ترین نیاز آسیب‌دیدگان در این مناطق کالاهایی همچون چادر، پتو، البسه گرم، شیرخشک، نایلون ضخیم برای پوشش چادرها در برابر سرما، لوازم بهداشتی، کبریت، چراغ والور، زیرانداز و دارو است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین تصریح کرد: کمک‌های مردم خیر و نیکوکار به سرعت در قالب کامیونت‌ها در حال اعزام به مناطق مختلف استان کرمانشاه بوده که تاکنون از کمیته امداد استان  چهار کامیونت برای زلزله‌زدگان اعزام شده است.

مؤمنی مطرح کرد: در کنار مواد غذایی؛ پماد آ.د، شیشه شیر، لباس زنانه، شامپو، صابون و مواد شوینده از جمله نیازهای دیگر زلزله‌زدگان است.

وی توضیح داد: مناطق آسیب‌‌دیده اکنون بیش از هر چیزی نیازمند پتو، چادر و لوازم بهداشتی هستند چراکه با آغاز بارندگی از روزهای آینده؛ نیاز به وسایل گرمایشی، لوازم بهداشتی و لباس گرم تشدید می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین تأکید کرد: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آمادگی دریافت کمک‌های غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار استان را دارند همچنین شماره حساب 63273000 نزد بانک کشاورزی شعبه نواب و شماره حساب 0109799440005نزد بانک ملی ایران شعبه قزوین برای کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است.

مؤمنی خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند علاوه بر روش‌های فوق از طریق دستگاه‌های خودپرداز، کمک‌های خود را به شماره کارت 6037991899645406 نزد بانک ملی شعبه قزوین واریز کنند.

این مسؤول یادآور شد: کمیته امداد استان قزوین با توجه به نیاز فوری هموطنان زلزله‌زده، به طور شبانه‌روزی آماده دریافت کمک‌های مردمی و ارسال آن به استان کرمانشاه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار