به ارزش تقریبی 30 میلیون تومان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: ظهر روز گذشته چهارمین محموله کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان برای زلزله‌زدگان کرمانشاه اعزام شد.
کد خبر: ۵۲۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 18 November 2017
مجید مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با بیان اینکه رسالت خدمت‌رسانی به مردم نیازمند را همگانی و فراگیر خواند و اظهار داشت: در پی بروز حادثه زلزله در غرب کشور به خصوص استان کرمانشاه، موضوع کمک‌رسانی به مردم زلزله زده این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با ‌اطلاع‌رسانی انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته کمک‌هایی در این خصوص جمع‌آوری شد که چهارمین محموله به ارزش تقریبی 30 میلیون تومان در قالب یک کامیونت بارگیری و به سوی استان کرمانشاه اعزام شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین اضافه کرد: رسیدگی به مردم زلزله زده وظیفه‌ای انسانی و دینی برای همه ماست از این رو کمیته امداد استان ضمن استمرار برنامه‌های حمایتی از نیازمندان و محرومان، با پیگیری و تلاش مستمر موضوع کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه را در برنامه‌های جاری خود پیگیری می‌کند.

مؤمنی افزود: هم‌استانی‌ها می‌توانند کمک‌های خویش را نزد بانک کشاورزی شعبه نواب به شماره حساب 63273000 و به شماره حساب 0109799440005 واریز کنند همچنین شماره کارت 6037991899645406 بانک ملی شعبه قزوین برای دریافت کمک‌های همشهریان از طریق دستگاه‌های خودپرداز در نظر گرفته شده است.

این مسؤول یادآور شد: امروز با وقوع زلزله در کرمانشاه عرصه‌ای دیگر برای آزمون همه مهیا شده که باید با تلاش و کوشش برای خدمت‌رسانی به هموطنان زلزله‌زده گام در راه انفاق و نیکوکاری بگذاریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار