مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قزوین:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین با تقدیر از همت عالی هم استانی‌های بشردوست در یاری‌رساندن به هموطنان حادثه‌دیده غرب کشور گفت: تاکنون 8 هزار و 750 تخته پتو به این مناطق ارسال شده است.
کد خبر: ۵۲۶۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 18 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مردم شریف و نوع‌دوست استان قزوین در سه روز گذشته کمک‌های شایان توجهی به زلزله‌زدگان کرمانشاه داشته‌اند.

حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با تقدیر از همت عالی هم‌استانی‌های بشردوست در یاری‌ رساندن به هموطنان حادثه‌دیده غرب کشور به آمار تفکیکی کمک‌های ارسال شده به مناطق زلزله زده اشاره کرد و اظهار داشت: هشت هزار و 750 تخته پتو، یک هزار و 665 تخته چادر، 189 هزار و 24 بطری آب معدنی، 59 هزار و 325 قرص نان، یک هزار و 540 دست لباس گرم، دو هزار و 696 تخته موکت، 46 هزار و 509 قوطی کنسروی‌جات، 10 هزار و 692 عدد دسر شیری، 23 هزار و 760 عدد دنت شیر موز و اقلام دیگر به این مناطق ارسال شد.

وی ادامه داد: چادر مسافرتی، والور، کفش، بخاری، کاپشن، کیک، بیسکویت، عسل، قند، ماکارونی، خرما، شیر خشک، شیشه شیر، دستمال مرطوب، پوشاک بچه، نوار بهداشتی، دستمال کاغذی، و صابون از دیگر اقلامی بوده که تاکنون ارسال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین افزود: حجم این کمک‌ها به صورت تصاعدی رو به افزایش است و تمام پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر به صورت شبانه‌روزی در حال پذیرش، ساماندهی و ارسال این کمک‌ها هستند.

گفتنی است از ساعات ابتدایی بروز این حادثه تعداد 65 نفر نیروی عملیاتی در قالب 14 تیم تخصصی شامل یک تیم ارزیاب، 6 تیم اسکان، یک تیم آنست، یک تیم واکنش سریع و 6 تیم آواربرداری به همراه 17 خودروی آمبولانس، ست نجات و خودروهای کمک‌دار با تجهیزات انفرادی و گروهی به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار