مشاور امور بانوان شهردار قزوين:
مشاور امور بانوان شهردار قزوين با بیان اينکه بايد کيفيت امکانات رفاهي بانوان شاغل افزايش يابد، گفت: با آگاهي از مشکلات بانوان شاغل در شهرداری تلاش می‌کنیم تا مديريت شهری در کوتاه‌ترين زمان اين مشکلات را برطرف کند.
کد خبر: ۵۲۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 18 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین، زهرا روزبهانی در نشست صمیمانه مشاور امور بانوان شهردار و سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین با بانوان شاغل در معاونت خدمات شهری، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قزوین و سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین برگزار شد.

وی با ابراز خرسندی از حضور بانوان فعال در عرصه مدیریت شهری گفت: بانوان شاغل و فعال، جامعه پویا و سر زنده‌‎ای را می‌سازند و بانوان نقشی کلیدی در خانواده و اجتماع دارند.

مشاور امور بانوان شهردار قزوین با بیان اینکه باید کیفیت امکانات رفاهی بانوان شاغل افزایش یابد، مطرح کرد: با آگاهی از مشکلات بانوان شاغل در شهرداری تلاش می‌کنیم تا مدیریت شهری در کوتاه‌ترین زمان این مشکلات را برطرف کند.

روزبهانی بیان کرد: هدف از برگزاری نشست‌های صمیمانه با بانوان شاغل در شهرداری، علاوه بر شنیدن دغدغه‌های آنان، دریافت ایده‌ها و پیشنهادهای خلاقانه‌ برای پیشبرد اهداف زنان در جامعه به خصوص حوزه مدیریت شهری است.

گفتنی است در ادامه این نشست بانوان شاغل در معاونت‌های خدمات شهری و برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قزوین، نظرات و پیشنهادات خود را با مشاور  امور بانوان شهردار قزوین در میان گذاشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار