مدیر شهرسازی اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد
مدیر شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: مقرر شد تا زمان ارائه مطالعات و نقشه راهبردی در زمینه دامپروری، پرونده‌های دامداری در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی مورد پذیرش قرار نگیرد.
کد خبر: ۵۲۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ 18 November 2017
محسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: مقرر شد تا زمان ارائه مطالعات و نقشه راهبردی در زمینه دامپروری با توجه به سیاست‌های طرح آمایش و راهبردهای مدیریت پسماند و انرژی، پرونده‌های دامداری در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی مورد پذیرش قرار نگیرد.

وی افزود: در ادامه مصوبات کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی که بر لزوم رعایت مسائل زیست محیطی و گازهای گلخانه‌ای و استفاده از ظرفیت دامداری‌ها در راستای تولید انرژی تأکید شده بود، در دهمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان قزوین بر تعیین ظرفیت استان در بخش دامداری بر اساس ملاحظات آمایش و مدیریت پسماند و انرژی تأکید شد.

مدیر شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: با توجه به لزوم ارائه سیاست‌گذاری و رویکرد در توسعه دامپروری توسط سازمان جهاد کشاورزی استان به منظور تعیین نقشه راه و طرح جامع، طبق مصوبه کارگروه مقرر شد ظرف مهلت مقرر، مطالعات و نقشه راهبردی جهاد کشاورزی در زمینه دامپروری با در نظرگیری سیاست‌های طرح آمایش و راهبردهای مدیریت پسماند و انرژی تهیه شود.

اسماعیلی اضافه کرد: همچنین در تهیه این نقشه‌ها نظرات دو دستگاه متولی آن (سازمان برنامه و بودجه و اداره‌کل حفاظت محیط زیست) هم در این خصوص گرفته شده و به جلسه کارگروه ارائه شود و تا زمان تعیین تکلیف آن در جلسات، دبیرخانه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی هیچ‌گونه پذیرش درخواست در این زمینه ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار