سرپرست اداره آموزش و پرورش آبیک خبر داد
سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک از برپایی 117 نمایشگاه یار مهربان در آبیک خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 18 November 2017
 به گزارش تابناک از قزوین، علیرضا اینانلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی 117 نمایشگاه کتاب در مدارس شهرستان آبیک برپا شده است.

وی افزود: در 117 نمایشگاه کتاب مدارس شهرستان آبیک 16 هزار جلد کتاب با عناوین آموزشی، فرهنگی، علمی، دینی و مذهبی در معرض نمایش گذاشته شده است.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: نمایشگاه کتاب مدارس شهرستان آبیک از 24 آبان آغاز و تا روز دوشنبه 29 آبان برپا است.

اینانلو اضافه کرد: کتاب‌های موجود در نمایشگاه کتاب مدارس بین 25 تا 50 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

وی بهترین راه افزایش سرانه مطالعه کتاب را ترویج مطالعه در مدارس ذکر و خاطرنشان کرد: مطالعه کتاب انسان را در مسیر رشد و توسعه فکری سوق می‌دهد.

این مسؤول با اشاره به دعوت از اولیای دانش‌آموزان به مدارس بیان کرد: از اولیای دانش‌آموزان درخواست شده است در هفته کتاب در مدارس حضور یافته و نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.

 سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: به والدین توصیه می‌شود به همراه دانش‌آموزان از نمایشگاه‌های کتاب در مدارس بازدید کنند.

اینانلو ادامه داد: حضور اولیا در مدارس و تبلیغ و ترویج معلمان در زمینه مطالعه کتاب و خرید آن قطعا می‌تواند نقش بسزایی در توسعه فکری دانش‌آموزان ایفا کند.

وی اضافه کرد:مراسم زنگ کتاب روز گذشته با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک و دیگر مسؤولان این شهرستان در دبیرستان دخترانه سمائیان شهر آبیک برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار