با حضور مربیان
با حضور مربیان کشتی استان یک دوره کلاس مربیگری دانش‌افزایی کشتی در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 18 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، کشتی ورزش نخست کشور محسوب می‌شود، ورزشی که همواره توانسته برای کشور افتخارآفرینی کند و ورزشکاران این رشته ورزشی بارها در مسابقات قهرمانی جهان و المپیک با گرفتن نشان دل ملت را شاد کرده‌اند، در طول سال‌های دور و نزدیک کشتی‌گیران قزوینی هم در این رشته ورزشی در المپیک موفق به کسب افتخارآفرینی شده‌اند.

محمدمهدی یعقوبی در المپیک 1956 ملبورن و احسان لشگری مدال برنز المپیک 2012 لندن را در ویترین افتخارات ورزشی خود دارند.

با توجه به اینکه مقررات کشتی همواره از سوی فدراسیون جهانی کشتی(فیلا) هر ساله با تغییراتی مواجه می‌شود، ضرورت برگزاری کلاس‌های مربیگری مهم به نظر می‌رسد و همین مسئله هم موجب شد  تا کلاس دانش‌افزایی مربیگری کشتی در قزوین برگزار شود.

رئیس هیأت کشتی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری کلاس مربیگری دانش‌افزایی کشتی در قزوین اظهار داشت: این کلاس در راستای دانش‌افزایی مربیان کشتی استان برگزار شد که استقبال خوبی از این دوره مربیگری به عمل آمد.

محمود حیدری افزود: دوره دانش‌افزایی مربیگری کشتی در قزوین دو روزه بود و مربیان حاضر در این دوره با جدیدترین روش‌های علم، تمرین کشتی در رده‌های سنی مختلف از جمله رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان آشنا شدند.

وی افزود: مدرس کلاس مربیگری دانش‌افزایی در قزوین بر عهده مجید خدایی از کشتی‌گیران اسبق تیم ملی کشور بود که سابقه نشان برنز رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان را هم در کارنامه دوران ورزشی خود دارد.

رئیس هیأت کشتی استان قزوین اضافه کرد: کلاس‌های مربیگری دانش‌افزایی کشتی با توجه به اینکه مقررات این رشته ورزشی هر چند وقت یکبار از سوی فدراسیون جهانی کشتی(فیلا) تغییر می‌کند، ضروری است و موجب می‌شود تا مربیان شرکت‌کننده در این دوره ضمن ارتقای سطح دانش فنی خود با جدیدترین فنون کشتی آشنا شوند.

گفتنی است، در کلاس مربیگری دانش‌افزایی کشتی 25 نفر از مربیان کشتی استان حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار