بخشدار الموت غربی:
بخشدار الموت غربی گفت: در راستای سالم سازی محیط زیست و کمک به ارتقاء سلامت روستاییان طرح فاضلاب روستای آکوجان در الموت غربی عملیاتی می شود.
کد خبر: ۵۲۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 18 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، اکبر رحمتی در مراسم گرامیداشت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) که با حضور آیت الله تلخابی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری در مسجد روستای آکوجان برگزار شد با تشریح شرایط جامعه عربستان قبل از بعثت پیامبر گرامی اسلام گفت: در شرایطی که اخلاق دچار انحطاط و جنگ و خونریزی افتخار بود و برده داری و زنده به گور کردن دختران فرهنگ اعراب بدوی به شمار می آمد با مبعوث شدن حضرت محمد صلوات الله علیه برده ها و زنان به جایگاه و منزلت بالایی رسیدند و برابری و برادری موجب تقویت مسلمانان و شکل گیری و شکوفایی متمدنی شد که تا کنون خیر و صلاح انسان ها را در پی داشته است.

بخشدار الموت غربی خردورزی و تلاش در جهت اصلاح امور زندگی را از مهم ترین دستاوردهای دین مبین اسلام اعلام کرد و یادآورشد: عمل به سیره پیامبر گرامی اسلام و خاندان پاک آن حضرت مهم ترین چراغ راه انسان ها برای ایجاد صلح و آرامش و سعادت مردم در تمامی اعصار خواهد بود.

رحمتی همچنین با اشاره به وقوع زلزله در مناطق غربی کشور و کشته شدن تعدادی از هموطنان در این بلای طبیعی اظهار داشت: در پی این حادثه شاهد موج عطوفت و مهربانی مردم مناطق مختلف کشور در جهت امداد رسانی بودیم و در بخش الموت غربی هم تا کنون کمک قابل توجهی به مناطق آسیب دیده ارسال شده است.

وی از اجرای طرح آبیاری تحت فشار، مرمت استخر و اجرای طرح هادی به عنوان مهم ترین اقدامات صورت گرفته در روستای آکوجان یادکردوگفت:بااعتبارات تخصیص یافته نسبت به اجرای طرح فاضلاب وبهسازی معابر روستای جدید آکوجان اقدام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار