رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: یکی از نقاط پرترافیک شهر ایلام محدوده چهارراه رسالت است که می توان این معضل را با ایجاد دوربرگردان برطرف کرد.
کد خبر: ۵۲۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 20 November 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: محدوده چهارراه رسالت هم اکنون از نظر حجم ترافیک در شهر ایلام به نسبت سایر نقاط شرایط حادتری دارد و این وضعیت بویژه در ظهرها و بعد از ظهرها نمود بیشتری دارد.
 
وی افزود: چهار مصوبه تاکنون به منظور حذف چراغ راهنمایی و رانندگی در این چهارراه در شورای ترافیک استان به تصویب رسیده و قرار شد روبروی اداره راه و شهرسازی استان با توجه به عرض زیاد جاده یک دوربرگردان ایجاد شود و چهارراه رسالت نیز با ایجاد نیوجرسی و عوامل جداکننده از وضعیت کنونی خارج شود.
 
رئیس پلیس راهور ایلام تاکید کرد: مسئولان شهرداری طی سال های اخیر عنوان می کنند که در این محدوده قرار است یک زیرگذر برای رفع معضل ترافیکی احداث شود ولی تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است، امیدواریم هرچه زودتر برای این مسئله که باعث بروز مشکلاتی در تردد شهروندان شده و معطلی آنان را به دنبال دارد، چاره اندیشی شود.
 
سرهنگ ناصری با اشاره به تصویب جانمایی دوربین های ثبت تخلف در نقاط مختلف شهر ایلام بر اساس مصوبه شورای ترافیک اضافه کرد: زمینه تحقق این امر تاکنون به دلیل مشکلات اعتباری شهرداری و شورا فراهم نشده است و در کوتاه مدت با نصب دوربین های ثبت تخلف سیار بر روی خودروهای راهنمایی و رانندگی با تخلفاتی همچون توقف دوبله ، زیر تابلو و گذرگاه عابر پیاده برخورد خواهد شد.
 
وی اجرای طرح اربعین پلیس راهنمایی و رانندگی استان را موفقیت آمیز برشمرد و گفت: در نتیجه اجرای این طرح شاهد کاهش 100 درصدی تلفات و 50 درصدی زخمی های حوادث رانندگی در تصادفات درون شهری استان ایلام بودیم.
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
باز یه کار اشتباه دیگه ..از کی مشاوره میگیرن که این تصمیمات نسنجیده و مشکل آفرین گرفته میشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار