مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۷۷۴ فرصت شغلی جدید بدون احتساب بخش مسکن در استان قزوین ایجاد شده است.
کد خبر: ۵۲۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 21 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سیزدهمین جلسه کارگروه اشتغال استان قزوین روز سه شنبه به ریاست منوچهر حبیبی معاون اقتصادی در استانداری قزوین برگزار شد.

مسعود بابایی در این جلسه گفت: همکاری دستگاههای اجرایی استان برای ایجاد اشتغال بسیار مطلوب بوده و بخش کشاورزی با تعهد ۳۸۶۲ شغل توانسته ۱۸۳۰ شغل ایجاد کند که ۴۸ درصد محقق شده است.

وی اضافه کرد: میراث فرهنگی از ۸۰۰ شغل تعهد شده توانسته ۶۱۶ شغل را ایجاد کند و صندوق کار، رین امید از ۹۰۰ تعهد شغلی به ۴۳۳ شغل عمل کرده و شرکت گاز تمامی تعهد ۵۰ نفری را انجام داده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بیان کرد: راهداری و پایانه ها از ۳۳۷ شغل تعهد شده توانست ۲۲۷ شغل و کمیته امداد از ۳ هزار شغل تعهد کرده تعداد ۲۲۵۵ مورد را عملیاتی کرده است.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی از ۴۰۰ شغل تعهد شده توانسته ۴۵۲ شغل را ایجاد کرده و صنعت از ۳۶۱۲ شغل تعهدی به ۱۱۰ مورد عمل کرده و شرکت توزیع نیروی برق از ۲۲ فرصت شغلی تعهد شده به ۹ مورد عمل کرده است.

بابایی اظهارداشت: اداره فرهنگ و ارشاد از ۳۸ فرصت شغلی به ۵۵ مورد، بهزیستی از ۴۳ مورد به ۲۱ مورد و آب و فاضلاب از ۲۷ مورد به ۱۵ مورد و آب منطقه ای از ۲۴ مورد به ۳۷ فرصت شغلی پاسخ داده است.

۹۷۷۴ فرصت شغلی در استان قزوین محقق شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین یادآورشد: تعهد استان ایجاد ۱۸ هزار و ۴۱۰ شغل بود که ۹۷۷۴ شغل محقق شده است که ۵۳.۹ درصد عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: با احتساب مشاغل ایجاد شده در مسکن و شهرسازی در استان ۹۷۸۲ شغل ایجاد شده است.

بابایی بیان کرد: تعداد بیمه شدگان اجباری از ۱۵۷ هزار و ۲۴۴ نفر در سال گذشته به ۱۵۷ هزار و ۲۴۴ نفر رسیده است که شاهد افزایش ۲.۴ درصدی بازنشستگان هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار