نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار فرماندهان سپاه استان قزوین گفت: پیروزی‌ مقاومت اسلامی بر داعش نتیجه رشادت‌ها و جانفشانی‌های بسیج و سپاه است.
کد خبر: ۵۲۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 21 November 2017
به گزارش تابناک قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار فرماندهان سپاه استان قزوین که به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزار شد، با تبریک هفته گرامیداشت بسیج اظهار کرد: به خاطر رشادت‌های بسیج و سپاه پیروزی‌های بسیار بزرگ و مهمی در عرصه‌های برون‌مرزی در سوریه و عراق این روزها نصیب امت اسلام شده است.
وی تصریح کرد: ایجاد داعش فتنه‌ای بود که برای نابودی کشورهای اسلامی با محوریت ایران اسلامی تدارک دیده بودند اما خداوند کاری کرد که به دست شما و به نام ایران اسلامی و با فرماندهی سردار قاسم سلیمانی خنثی شود.
امام جمعه قزوین با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در مناطق زلزله زده غرب کشور، خاطرنشان کرد: حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی موجب دلگرمی هر چه بیشتر مردم در مناطق زلزله زده شد و قبول سپاه استان قزوین برای بازسازی بخش‌هایی از مناطق زلزله زده کرمانشان، اقدام ارزشمندی محسوب می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: با پیروزی بزرگ مقاومت اسلامی بر داعش، امروز بیشتر از هر زمان دیگری کلام امام راحل را در می‌یابیم که فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود».
وی افزود: امروز شاهدیم که سپاه در جهان اسلام نقش آفرینی می‌کند و نه تنها به کشور امنیت بخشیده‌ است، بلکه کشورهای منطقه نیز به برکت حضور مقتدارنه سپاه، صاحب امنیت شده‌اند و در نتیجه امنیت کشور ما نیز مستحکم‌تر شده است.
آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه بسیج هر روز نقش‌آفرینی و اثرگذاری خود را توسعه می‌دهد، ادامه داد: بسیج قشری است که امنیت را فراتر از مرزهای جغرافیایی تأمین کرد و امید را در دل‌های مردم به وجود آورد و این امیدآفرینی همان چیزی است که قرآن انتظار دارد.
امام جمعه قزوین نام «بسیج مستضعفان» را نامی برخاسته از قرآن دانست و با بیان اینکه رسول گرامی اسلام (ص) فرمودند اگر کسی صدای مظلومی را بشنود و به فریاد او نرسد مسلمان نیست، اضافه کرد: سپاه و بسیج در عمل به این حدیث پیغمبر (ص) سربلند هستند چرا که در دست‌گیری مظلومانِ مسلمان و غیر مسلمان از جان خود گذشتند.
وی عنوان کرد: بسیج امید ملت‌ها و تعیین کننده سرنوشت جهان و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است و بسیجیان در اخلاق، رفتار و عقیده بیشتر از هر کس دیگری تلاش می‌کنند رفتاری داشته باشند که مورد پسند امام زمان (عج) باشد.
همچنین در ابتدای این دیدار سردار محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: بسیج مایه سرافرازی و سربلندی اسلام و مسلمین شده‌ است و هر کجا رسالتی بر عهده این قشر قرار داده شده است، با بالاترین میزان اثرگذاری انجام شده است.
وی تصریح کرد: بسیج در دروان دفاع مقدس، دوران سازندگی و خنثی‌سازی فتنه‌های امنیتی و سیاسی که دشمن در کشور دنبال می‌کرده، نقش مهمی را ایفا کرده است و امروز هم در شکست فتنه بزرگ تکفیری و داعشی که پیروزی‌های آن کام همه مستضعفان را شیرین کرد، نقش راهبردی داشته است.

برچسب ها: تابناک قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار