مدیرکل اوقاف قزوین:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: وقف کار فیزیکی و معنوی بوده و بنیان خیری است که اگر فردی سنت حسنه ای را بنیان گذاری کند، اجر آن را برده و افراد دیگر هم کار خیر را تکرار می‌کنند.
کد خبر: ۵۲۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 22 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در همایش یاوران وقف که صبح امروز در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین با حضور مسؤولان، خادمان و واقفین برگزار شد، با اشاره به سنت حسنه وقف اظهار داشت: وقف کار فیزیکی و معنوی بنیان خیری است و اگر فردی سنت حسنه ای را بنیان گذاری کند، اجر آن را برده و افراد دیگر هم کار خیر را تکرار می‌کنند.

وی ادامه داد: واقفی که کار خیری را نیت کرده و وقفی از خود برجای می‌گذارد، در طول تاریخ از خود حسنات برجای می‌گذارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان اینکه فرهنگ وقف باید پویا باشد و در جامعه ترویج یابد، اضافه کرد: این فطرتی است که خداوند در بشر نهاده است.

عادل یادآور شد: شکرگزاری افراد توانمند و متمکن به غیر از ذکر خداوند متعال با شکرانه خداوند، باید با بازوی توانا، دست ناتوان را هم بگیرند.

این مسؤول تصریح کرد: بخشیدن مال سخت‌تر از بخشیدن جان است که در این زمینه خیران همواره پیشقدم بوده و با ورود در حوزه‌های مختلف کارهای خیری انجام می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار