سردار غلامی:
رئیس سازمان بسیج سازندگی تقدیر از حضور خوب سپاه استان قزوین در مناطق زلزله زده ، گفت: سپاه استان قزوین از استان‌های پیشتاز در خدمات رسانی به مناطق زلزله‌زده بود.
کد خبر: ۵۲۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 25 November 2017
سردار نعمان غلامی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفتگو با خبرگزاری تابناک  قزوین اظهار کرد: زلزله کرمانشاه از حوادق تلخی بود که در چند سال اخیر روی داد اما بعد از آن جلوه هایی شیرین و جذاب از عظمت ملت ایران و به صحنه آمدن مردم رقم خورد.
وی افزود: یکی از این جلوه ها نقش و حضور سپاه وبسیج در صحنه است که با تمام توان به یاری مردم زلزله زده شتافتند و هرکدام مانند سالهای دفاع مقدس با رویکردی جهادی مسئولیت رسیدگی به بخشی از این حغرافیا را بر عهده گرفتند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه این نگاه و رویکرد جهادی را امروز می توان در سطح مناطق زلزله زده مشاهده کرد، ادامه داد: استانها هر کدام با ابتکارات و خلاقیت متعدد وارد میدان شدند و سعی کردند با دلجویی از خانواده های آسیب دیده، توزیع امکانات و... مرهمی بر دل مردم زلزل زده باشند.
وی افزود: استان قزوین از استانهای پیشتاز در خدمت رسانی و همچنین پیگیری هماهنگی دستگاه ها و حل مشکلات مردم بوده است.
غلامی بیان کرد: با توجه به توانی که استان قزوین در مناطق معین خود در دو روستای بابا اسکندر و قره بلاغ اعظم به کار برده، آرامش در این منطقه مشاهده می شود و امیدواریم در گام بعدی با کمک دولت بتوانیم بازسازی را در مناطق را آغاز کنیم.
وی در پایان با تقدیر از حضور گروه ها و همچنین نیروهای جهادی استان قزوین در مناطق زلزله زده یادآور شد: حضور مسئولین سپاه در این منطقه جهادی بوده و بسیار قابل تقدیر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار