مسئول مرکز رشد و خلاقیت بسیج استان قزوین:
مسئول مرکز رشد و خلاقیت بسیج استان قزوین خبر داد: در سطح کشور ۳۷ مرکز رشد بسیج وجود دارد که مرکز رشد قزوین در زمره ۵ مرکز برتر کشور به لحاظ عملکرد، تحهیزات و‌برنامه‌های آن قرار دارد.
کد خبر: ۵۲۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴ 25 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از  ایسنا منطقه قزوین، نشست خبری مسئولان بسیج علمی و پژوهشی استان قزوین ظهر امروز در مرکز شهید آوینی قزوین برگزار شد.

محسن بلوکی مسئول مرکز رشد و خلاقیت بسیج استان قزوین در این نشست اظهار کرد: مرکز رشد بازوی عملیاتی سازمان علمی و پژوهشی بسیج در استان به شمار می‌رود.

وی افزود: در سطح کشور ۳۷ مرکز رشد بسیج وجود دارد که مرکز رشد قزوین در زمره ۵ مرکز برتر کشور به لحاظ عملکرد، تحهیزات و‌برنامه‌های آن قرار دارد.

بلوکی با اعلام وجود ۱۵ هزار نفر در خانواده بزرگ مخترعان کشور بیان کرد: برای اینکه جوانان نخبه و مخترع بیشتری از استان قزوین وارد این خانواده شوند در مرکز رشد برنامه‌های متنوع و‌مختلفی از جمله کارگاه‌های رایگان، در اختیار قرار دادن تجهیزات و ایجاد زمینه ارتباط آنها با دیگر مراکز و افراد علمی مهیا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در ۶ ماهه نخست سال ۵ طرح بعد از عبور از فیلتر داوری کمک بلاعوض ۵ میلیون تومانی دریافت کرده و زمینه تجاری سازی آنها ایجاد شد.

مسئول مرکز رشد و خلاقیت بسیج استان قزوین تصریح کرد: ما رقیب هیچ سازمانی در استان نیستیم بلکه هدف این مرکز حمایت از نخبگانی است که از حمایت دیگر سازمان‌ها جا مانده اند.

وی اضافه کرد: مرکز رشد استان قزوین مه فعالیت‌ خود را از سال ۹۳ آغاز کرد به دنبال تسهیل کار نخبگان برای ادامه راه در مسیر پیشرفت است.

بلوکی عنوان کرد: ما دنبال عملکرد جزیره‌ای نیستیم از این رو ضمن تعامل با دیگر مراکز مرتبط، تفاهم‌نامه‌هایی نیز با برخی دستگاه‌های علمی منعقد کرده‌ایم.

مسئول مرکز رشد و خلاقیت بسیج استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: حمایت‌های بسیج علمی و مرکز رشد از نخبگان همیشگی است و تا مرز گمرک و بازاریابی برای محصولات آنها نیز ادامه دارد لذا مخترعان و نخبگان می‌توانند با حضور در این مرکز واقع در شهر صنعتی البرز، مجتمع شهید بهشتی از این بستر مناسب استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار