رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی:
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: باید همه مسئولان از سرمایه‌گذاری که تاکنون در پروژه مجتمع فرهنگی ورزشی و توان‌بخشی شهید رجایی قزوین انجام‌شده استفاده بهینه کنند و زودتر این پروژه را با تخصیص اعتبارات لازم به بهره‌برداری برسانند.
کد خبر: ۵۲۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶ 25 November 2017
 به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، داود محمدی، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مجتمع فرهنگی ورزشی و توان‌بخشی شهید رجایی قزوین گفت: ما باید تلاش کنیم هر چه سریع‌تر اعتبارات لازم در تکمیل این پروژه جذب شود تا به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه تأمین منابع مالی از مهم‌ترین مشکلات در اتمام ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی و توان‌بخشی شهید رجایی قزوین است، گفت: حداقل 3 میلیارد تومان برای تکمیل این مجتمع نیاز است که باید در جذب اعتبارات ملی و استانی تلاش کنیم تا این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بنده با رئیس سازمان برنامه‌وبودجه و معاون رئیس‌جمهور مکاتبه‌ای داشتم که در این راستا نیز پیگیری‌های لازم را انجام خواهم داد تا بتوانیم اعتباراتی از ایشان و همچنین از مسئولان استانی برای اتمام این پروژه جذب کنیم.

این مسئول افزود: همچنین در ملاقات حضوری که با دکتر نوبخت خواهم داشت مشکلات این پروژه را به ایشان خواهم گفت تا اگر وقتی داشته باشند از این پروژه بازدید کنند و در جهت تخصیص اعتبارات، اقدامات لازم را انجام دهند.

محمدی بابیان اینکه پروژه یادشده بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، خاطرنشان کرد: حیف است که این پروژه به اتمام نرسد و بلااستفاده باشد زیرا شامل امکانات خوبی مانند سالن‌های ورزشی چندمنظوره، استخر سرباز و سرپوشیده، کلینیک درمانی و سوئیت‌ها است.

وی افزود: اگر در اتمام پروژه یادشده شتاب نکنیم به‌نوعی بیت‌المال در معرض تضییع است به همین دلیل باید همه مسئولان از این سرمایه‌گذاری که تاکنون در افتتاح پروژه انجام‌شده استفاده بهینه کنند و زودتر این پروژه را با تخصیص اعتبارات لازم به بهره‌برداری برسانند تا مردم عزیز از خدمات آن بهره‌مند شوند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند به همین دلیل باید همه مسئولان مربوطه تلاش کنند تا مجتمع افتتاح شود تا این قشر بزرگوار از خدمات آن بهره‌مند شوند.

این مسئول افزود: در این پروژه به لحاظ مدیریتی و نظارتی کارهای خوبی انجام‌شده و حتی نواقصی که در دوره‌های قبل هم بوده با اعمال نظارت، به نحو مطلوبی برطرف شده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: پیمانکار خوبی در مجتمع یادشده مستقر است و کارها را با دلسوزی و جدیت پیگیری می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار