فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک:
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک گفت: بسیجیان نباید اجازه دهند نور امید در آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان به سردی گراییده و خاموش شود.
کد خبر: ۵۲۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 26 November 2017
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، مسلم لطفی‌زاده پیش از ظهر امروز در همایش شکوه مقاومت شهرستان آبیک به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل نهاد مقدس بسیج به فرمان امام خمینی(ره) در سال 58 در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) شهر آبیک اظهار داشت: در مقطعی حساس از تاریخ قرار گرفته‌ایم، مقطعی که تمام آزادگان و مسلمانان جهان دل به عملکرد حزب‌الله ایران، منطقه و جبهه مقاومت به رهبری مقام عظمای ولایت داده‌اند.

وی افزود: بسیجیان به عنوان سربازان ولایت، نیروهای شکل‌دهنده جبهه مقاومت باید با انسجام بیشتر نسبت به گذشته با فرمانبرداری از مقام معظم رهبری نور امید را در تمام آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان زنده کرده تا به سردی نگراییده و خاموش نشود.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: بسیجیان روح‌الله تحت رهبری مقام معظم رهبری آمادگی دارند در مقابل تمام بدخواهان، ظالمان و مستکبران ایستاده و آنان را به عقب برانند.

لطفی‌زاده اضافه کرد: جبهه مقاومت مشت محکمی بر دهان گروه تکفیری داعش و سیلی بزرگی بر صورت سردمداران آمریکا زد.

وی خاطرنشان کرد: به رهبر فرزانه انقلاب اعلام می‌کنیم که بسیجیان فرزندان نظام، روح‌الله و ولایت با آمادگی کامل در رده‌های مختلف آماده خدمت برای تعمیق ارزش‌های نظام در هر عرصه و برهه گوش به فرمان است.

این مسؤول اظهار امیدواری کرد: بسیجیان  با توکل بر خدا و توسل به ائمه‌اطهار(ع) بتوانند مجاهدانه و مخلصانه به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

در این همایش علاوه بر حضور جمعی از مسؤولان اجرایی، قضایی، نظامی و انتظامی، ایثارگران، جانبازان، آزادگان، خانواده‌های معظم شهدا، قشرهای مختلف بسیج در رده‌های مختلف دانش‌آموزی، کارگری، کارمندی، جامعه بسیج پزشکی و غیره شرکت داشتند.

به گزارش فارس، در حاشیه همایش شکوه مقاومت شهرستان آبیک غرقه تولیدات اقتصاد مقاومتی و جامعه بسیج پزشکی سپاه ناحیه امام صادق(ع) این شهرستان در محوطه سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) شهر آبیک برپا شد.

در غرفه محصولات تولیدی دو نفر از دریافت‌کنندگان تسهیلات اقتصاد مقاومتی که امسال موفق به أخذ تسهیلات شده‌اند، به نمایش گذاشته شده است.

به هر یک از دو دریافت‌کننده تسهیلات اقتصاد مقاومتی 100 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

یکی از دریافت‌کنندگان تسهیلات اقتصاد مقاومتی دوخت پرده و لباس برای سه نفر و دیگر دریافت‌کننده تسهیلات برای پنج نفر ایجاد اشتغال کرده‌اند؛ در غرفه جامعه بسیج پزشکی بروشورهایی در خصوص حوزه سلامت و بهداشت به چشم می‌خورد.

همچنین در حاشیه سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) شهر آبیک سه تن از بانوان بسیجی شهرستان آبیک عکس شهدای مدافع حرم از جمله شهید سرافراز بی‌سر شهید حججی را به تصویر کشیدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار