رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین خبر داد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هشتمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده‌ها و محصولات ارگانیک آبیاری و آبرسانی، صنایع تبدیلی، ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی و صنایع وابسته در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 26 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی‌اکبر متقی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری هشتمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده‌ها و محصولات ارگانیک آبیاری و آبرسانی، صنایع تبدیلی، ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی و صنایع وابسته در استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف ارائه توانمندی‌های مشارکت‌کنندگان، گسترش کانال‌های توزیع، ایجاد فضای رقابتی و غیره در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع برگزار می‌شود.

وی  با بیان اینکه بیش از 60 مشارکت‌کننده در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: این مشارکت‌کننده‌ها از استان‌های قزوین، تهران، البرز، زنجان، اصفهان، مازندران، خراسان رضوی، همدان و گیلان هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین مطرح کرد: ترویج نهاده‌های کشاورزی، ایجاد بازار رقابت، بهره‌مندی از محصولات سالم و غیره از دیگر دغدغه‌های سازمان این است.

گفتنی است، هشتمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده‌ها و محصولات ارگانیک آبیاری و آبرسانی، صنایع تبدیلی، ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی و صنایع وابسته از هفتم تا دهم آذر ماه سال جاری به مدت چهار روز از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما برپا می‌شود.

بازدید برای متخصصان، علاقمندان و عموم آزاد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار