فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک:
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک گفت: هر جا فراز و نشیبی در نظام وجود داشته و از بحران‌ها خارج شده‌ایم با اتکای به فرهنگ بسیجی که مبتنی بر فرهنگ عاشورا و ارزش‌های ناب دینی بوده، تحقق یافته است.
کد خبر: ۵۲۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 26 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مسلم لطفی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: آنچه موجب پیشبرد اهداف نظام در عرصه‌های گوناگون شده، تفکر بسیجی است که موجب عدم خروج انقلاب از مسیر اصلی و مبتنی بر ارزش‌ها و آرمان‌هایی که امام(ره) مشخص کرده بود، شده و به مسیر خود ادامه دهد.

وی افزود: وجود بسیج و فرهنگ بسیجی در متن انقلاب اسلامی موجب طی مسیر حیرت‌انگیز انقلاب شده که اهل دنیا و صاحب‌نظران بر این امر آگاه بوده و هیچ موقع به ذهن کسی خطور نمی‌کرد تا این حد قدرت و توان بسیج بتواند در منطقه نقش ایفا کند و موجب شده ابرقدرت‌ها نتوانند نگاه چپ به کشور داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: هر جا فراز و نشیبی در نظام وجود داشته و از بحران‌ها خارج شده‌ایم با اتکای به فرهنگ بسیجی که مبتنی بر فرهنگ عاشورا و ارزش‌های ناب دینی بوده، تحقق یافته است.

لطفی‌زاده اضافه کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس فرهنگ ناب بسیجی بود که مردم و جوانان را به عرصه پر خطر دفاع از نظام کشاند و توانستیم با نثار خون صدها هزار جوان پاک  و عناصر بی‌نظیر از کشور دفاع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در برهه‌های مختلف، تمام مردم و مسؤولان دلداده به نظام و ارزش‌ها به تأسی از فرهنگ بسیج مسیر رو به رشد را طی کردند.

این مسؤول تصریح کرد: اینکه امروز شاهد برخی ضعف‌ها هستیم، امری طبیعی بوده و دشمنی‌های گسترده اجانب علیه نظام هم در این امر تأثیرگذار است.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک افزود: بخش اصلی و اساسی مشکلات فرهنگی ناشی از دشمنی‌های دشمنان و استمرار تهاجم گسترده علیه جوانان در زمینه فرهنگی است.

لطفی‌زاده ادامه داد: ناهنجاری‌های موجود در جامعه برازنده نظام جمهوری اسلامی که مبتنی بر اخلاق دینی و ارزش‌ها بنا نهاده شده، نیست که می‌توان به آمار سرسام‌آور طلاق و افزایش آمار اعتیاد اشاره کرد.

وی اضافه کرد: افزایش ناهنجاری‌ها را اگر نشأت گرفته از مشکلات اقتصادی بدانیم، قابل توجیه نیست و دلیل آن را می‌توان فاصله گرفتن از اخلاق بوده و کاهش توجه خانواده‌ها به موضوعات اخلاقی و تربیتی دانست.

 این مسؤول خاطرنشان کرد: یکی از دلایل افزایش ناهنجاری‌ها در جامعه را می‌توان کم‌توجهی نهادهای تربیتی، تبلیغی، دینی و آموزش به مقوله تربیت بیان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک یادآور شد: کانون تربیت برخی خانواده‌ها دچار ضعف شده و قادر نیستند فرزندان خود را تحت تعالیم دینی قرار داده تا در مواجهه با آلودگی‌ها را اجتماعی بتوانند خود را حفظ کنند.

لطفی‌زاده افزود: فضای مجازی تبدیل به گرداب و منجلاب عظیم از رذایل اخلاقی شده که جوانان بدون هیچ‌گونه آمادگی وارد این معرکه پرخطر شده که آسیب‌های فراوانی در فضای مجازی به چشم می‌خورد که اثرات آن در جامعه مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: نسل جوان و نوجوان امروز دچار بحران هویت شده و به جای اینکه از حضرت قاسم(ع)، حضرت علی‌اکبر(ع) و شهید حججی الگو بگیرند به سمت الگوهای غربی می‌روند که ناهنجاری‌ها در جامعه محسوس است.

این مسؤول اضافه کرد: تشکیل حلقات صالحین درصدد ایجاد فضای تربیتی با موضوعات اخلاقی و دینی بین نوجوانان و جوانان برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، جوان امروز باید به دنبال تحصیل علم و دانش، تهذیب نفس و ورزش باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار