رقابت‌های اتومبیلرانی چند جانبه اسلالوم قزوین با شناخت نفرات برتر در کلاس‌های مختلف به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۲۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 26 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مسابقات چندجانبه اسلالوم جام همبستگی در حالی با شرکت ورزشکارانی از 12 استان کشور به میزبانی قزوین برگزار شد که استقبال بالای ورزشکاران از سطح بالای این رقابت‌ها حکایت داشت.

رقابت‌هایی که در هشت کلاس یک هزار و 500 سی‌سی، دو هزار سی‌سی، رده آزاد و پیشکسوتان، دو بخش آقایان و بانوان و در نهایت در دو بخش توانیابان بانوان و آقایان برگزار شد.

ورزشکاران استان که همواره در رشته اتومبیلرانی عناوین و افتخارات خوبی را درمیادین کشوری به دست آورده‌اند، در این رقابت‌ها هم خوش درخشیدند و موفق شدند در سه کلاس عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

اتومبیلرانی رشته مهیجی است که در قزوین از علاقمندان بیشماری برخوردار بوده و از طرفی دیگر ورزشکاران مستعدی در این رشته ورزشی حضور دارند که همواره در دو بخش آفرود و اسلالوم در رقابت‌های ملی و حتی بین‌المللی برای جامعه ورزشی اتومبیلرانی استان و کشورمان افتخارآفرینی می‌کنند.

رئیس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به نتایج رقابت‌های چندجانبه اسلالوم در قزوین اظهار داشت: این رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار شد، به طوری که ورزشکاران 12 استان کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند.

محمد مهران‌فر افزود: در کلاس توانیابان بانوان و آقایان این رقابت‌ها این ورزشکاران البرزی بودند که خوش درخشیدند و عناوین اول تا سوم هر دو کلاس را از ان خود کردند.

وی عنوان کرد: در کلاس توانیابان بانوان طیبه اولاد، مهری ذاکری و طاهره جاگیری عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند و در کلاس توانیابان آقایان هم سعید دریایی، فرزین صوراسرافیل و مجید خانی به ترتیب صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

رئیس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین مطرح کرد: در کلاس یک هزار و 500 سی‌سی مردان هم عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی به امیر غلامیان‌فرد و علیرضا آزاد ایمانی از قزوین رسید و محمدرضا خالقی از البرز سوم شد.

مهران‌فر گفت: در کلاس یک هزار و 500 سی‌سی بانوان هم مریم حیدری از گیلان صاحب سکوی قهرمانی، بهاره اسدی از البرز نایب قهرمان شد و طیبه زجاجی از تهران رتبه سوم را به دست آورد.

این مسؤول ورزشی اضافه کرد: عناوین اول تا سومی کلاس پیشکسوتان این رقابت‌ها هم به ورزشکاران استان رسید و مجید کمالی، بیژن رحمانی و سعیدرضا صفایی به ترتیب اول تا سوم شدند.

رئیس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین تصریح کرد: در کلاس آزاد این رقابت‌ها هم امیرحسین یوسفی از تهران صاحب سکوی قهرمانی، فرشاد بوربور دیگر ورزشکار تهرانی صاحب سکوی دومی شد و شهرزاد عزیزی عنوان سومی را کسب کرد.

مهران‌فر ادامه داد: در کلاس دو هزار سی‌سی مردان هم ورزشکاران قزوینی خوش درخشیدند، به طوری که امیر دهقان عنوان نخست را کسب کرد و پوریا رحیمی‌ایرانی پس از فرشاد بوربور از تهران صاحب سکوی سومی شد.

وی گفت: یلدا مرادی از گیلان، سمیرا غلک از خوزستان و فائزه آخوندی از همدان هم به ترتیب عناوین اول تا سومی کلاس 2000 سی‌سی بانوان را از آن خود کردند.

گفتنی است، در رقابت‌های اتومبیلرانی اسلالوم چندجانبه قزوین ورزشکارانی از استان‌های قزوین، تهران، گیلان، مازندران، البرز، قم، زنجان، مرکزی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خوزستان و همدان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین با هم رقابت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار