فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم سفلی:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم سفلی گفت: بسیجیان مدافعان بی‌منت نظام‌ هستند و امروز بسیج در تمام عرصه‌ها، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۲۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 26 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، یاسر محمدی‌پور در جمع بسیجیان این حوزه با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یک نهاد مقدس است و باید فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه اسلامی جاری و این نیروی عظیم بسیج در کشور کاربردی شود و بسیجیان باید با دشمن‌شناسی به بصیرت و آگاهی برسند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان مدافعان بی‌منت نظام‌ هستند و امروز بسیج در تمام عرصه‌ها، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و این از افتخارات این نیروی عظیم مردمی است که ثمره آن را امروز در کشورهای عراق و سوریه در بیرون راندن و شکست داعش مشاهده کردیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم سفلی یادآور شد: دشمن‌شناسی، دشمن‌ستیزی، حراست از اسلام و قرآن و نظام اسلامی، حضور اثر بخش در عرصه‌های سازندگی کشور، فراهم کردن زمینه امیدواری و دل گرمی برای رهبر و ملت، حفظ فضای سالم برای کشور و منزوی کردن زشتی و آلودگی از اهداف بسیج شمرده می‌شود.

محمدی‌پور عنوان کرد: بسیج تشکیلاتی بسیار عظیم است که اعضای آن با همدلی در تمام عرصه‌های کشور در جهت آبادانی و سازندگی حضور دارد.

این مسؤول گفت: بسیج خار چشم دشمنان بوده و برای دوستان افتخارآفرین است و همه ما امروز بسیجی هستیم و به این عضویت افتخار می‌کنیم‌، تفکر بسیجی مملو از عشق به ولایت و تفکر بسیجی اخلاص و اندیشه پاک اوست که با بصیرت اقتدار تولید می‌کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم سفلی با اشاره به نقش سردار سلیمانی در جبهه مقاومت بیان کرد: سردار سلیمانی دارای تفکر بسیجی است که برای کشور اقتدار و افتخار ایجاد می‌کند نه اینکه همانند برخی اقتدار کشور را هزینه می‌کنند تا لحظاتی با دشمنان لبخند بزنند.

محمدی‌پور تصریح کرد: افتخار بسیج، گروه‌های جهادی بوده که به دنبال خدمت‌رسانی به مردم کشور هستند.

وی به شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: این شهدا ادامه‌دهنده راه شهدای کربلا و شهدای انقلاب اسلامی هستند و از اربابشان امام حسین(ع) الگو گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار