سردار آبنوش:
جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا گفت: مردم از «ب ز ها» و «م ه ها» خسته شده‌اند چرا اسم این دزدها را که مردم را نسبت به نظام بدبین کرده است را نمی‌گویید؟ چرا مجازاتی را که حقشان است را اجرا نمی‌کنید؟
کد خبر: ۵۲۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ 26 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در تجمع چهار هزار نفری بسیجیان شهرستان البرز که به مناسبت پنجم آذر صبح امروز در ورزشگاه یادگار امام شهر الوند برگزار شد، اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت مسئله اصلی و عزای عمومی نظام سلطه است و نظام سلطه با تمام توان تلاش کرد خدشه در این سلسله مقدس ایجاد کند.

وی افزود: قبل از اینکه بسیج تشکیل شود در سطح جامعه عده‌ای در پشت واژه ملیت و ملی‌گرایی برای خود گروه، حزب یا سازمانی تشکیل دادند، واژه مقدس ملی و ملیت و وطن را دست‌آویز قرار داده بودند و با توجه به تعصب و عشق مردم نسبت به آب خاک و وطن، سازمان تشکیل داده و هدف خود را دنبال می‌کردند.

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا خاطرنشان کرد: در طول صد سال گذشته از جبهه ملیت و ملی‌گرایی جز خیانت چیزی ندیده‌ایم چون ملی‌گرایی واژه مقدسی بود و افرادی عده‌ای را زیر علم خود جمع کرده بودند و با قدرت کارهایی را انجام می‌دادند که نتیجه‌اش ضربات پی در پی به مملکت شد.

آبنوش ادامه داد: با ظهور بسیج به معنای واقعی، کلمه ملیت و ملی‌گرایی معنا یافت چراکه بسیج مظهر ملیت و ملی‌گرایی است؛ با هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی‌ها و فداکاری‌های بعد از آن و با حضور در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و غیره، بسیج از خنثی کردن فتنه‌ها ملیت و ملی‌گرایی معنا بخشید.

وی بیان کرد: بسیج ثابت کرد که چه کسی به این ملت وفادار است و ملیت و ملی‌گرایی چه معنا دارد، نه تنها یک وجب از این خاک آسیبی ندید بلکه کسانی که به این خاک طمع داشتند، امید همه آن‌ها به ناامیدی مبدل شد.

مشاور بازرسی سپاه کل گفت: بسیج در عرصه‌های صنایع دفاعی، نفت و گاز، در عرصه ریل و مترو، در عرصه IT، ITC و در عرصه نهضت‌نرم افزاری کشور را خودکفا و استعدادها را شکوفا کرد.

آبنوش مطرح کرد: بسیج به دهن تمام مستکبران جهان سیلی زد و تمام فکر و ذهنش مقابله با کفر است و این بسیج بود که نظام سلطه را مات کرد.

وی یادآور شد: امروز بسیج با صدای رسا اعلام می‌کند آخر علم تکنولوژی، شیمی، فیزیک و هندسه، پالایشگاه می‌شود، چراکه پالایشگاه از میدان میم خطرناک‌تر است؛ امروز بسیج است که پالایشگاه پارس جنوبی را ساخته و به بهره‌برداری رسانده و بومی کرده است.

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا تشریح کرد: عده‌ای از بسیجیان تحت عنوان حفاظت، امنیت و مرزداری مدعی هستند و کسانی که حصار فولادی را در مرزها احداث کردند، بسیجیان بودند.

آبنوش اضافه کرد: اگر پیاده‌روی اربعین شکل می‌گیرد به برکت نفس مبارک ولایت مطلق بوده و باید این حرکت و اجتماع عظیم از سوی صاحبان قلم فرهنگ‌سازی و در جامعه تبیین شود.

وی با بیان اینکه مدیر غیرانقلابی سم مهلکی برای انقلاب اسلامی است، توضیح داد: مدیران کشور باید انقلابی باشند تا بتوانند آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار