مديرعامل سازمان تاکسيرانی شهرداری قزوين:
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداری قزوين گفت: به منظور بومی‌سازی نرم‌افزارهای تاکسی آنلاين، تاکسی اينترنتی شهرداری قزوين به زودی آغاز به کار می‌کند.
کد خبر: ۵۳۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 30 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، عبدالعلی دربندی‌زاده با بیان اینکه هر روز شاهد پیشرفت تکنولوژی در جامعه هستیم، اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یکی از نهادهایی است که همواره سعی دارد از تکنولوژی روز دنیا برای خدمات‌رسانی به شهروندان استفاده کند.

وی با اشاره به بکارگیری تاکسی اینترنتی اضافه کرد: به کارگیری تاکسی‌های اینترنتی بدون شک بیکاری برخی از شاغلان حوزه ناوگان تاکسیرانی را به همراه دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: استفاده از تکنولوژی های روز دنیا فقط باید برای رفاه حال شهروندان مورد بهره‌برداری قرار گیرد نه اینکه موجب بیکاری برخی از افراد شود.

دربندی‌زاده تصریح کرد: البته طرح تاکسی اینترنتی مزایایی هم دارد که از آن جمله می‌توان به افزایش کیفی سفرهای درون شهری، کاهش هزینه های رانندگان و شهروندان اشاره کرد.

این مسؤول گفت: با توجه به وسعت و جمعیت کم شهرهایی همانند شهر قزوین، تحقق این امر بسیار دشوار است، بنابراین با برنامه‌‎ریزی دقیق می‌توانیم گرفتاری رانندگان ناوگان تاکسیرانی شهرمان را حل کنیم نه اینکه به دنبال جایگزین کردن رانندگانی باشیم که رانندگی را به عنوان شغل تفریحی و در مرحله دوم و سوم منابع درآمدی خود می‌بینند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: قطع به یقین چنین اقدامی لطمه جبران‌ناپذیری به اقتصاد تاکسیرانان عزیز وارد می‌کند بنابراین نباید بخاطر افزایش میزان درآمد، اهداف و آرمان‌های انسانی را زیر پا بگذاریم، بلکه مهم‌ترین عامل در این فرآیند افزایش ایمنی و امنیت مسافران است که در صورت عدم استفاده از رانندگان تاکسی به طور مطمئن کاهش می‌یابد.

دربندی‌زاده عنوان کرد: سازمان تاکسیرانی قزوین نیز به منظور بومی‌سازی نرم‌افزارهای تاکسی آنلاین حدود 6 ماه است با شرکت‌های مختلفی مذاکره کرده و به زودی طرح اجرایی آن پس از طی مراحل قانونی آغاز می‌شود.

وی مطرح کرد: وقتی از لغت تاکسی استفاده می‌شود در ذهن مردم خودرویی زرد، نارنجی یا سبز رنگ با پلاک «ت» تداعی می‌شود بنابراین استفاده از این لغت برای خودروهای شخصی که هیچ شناسنامه و پرونده‌ای ندارند، غیرقانونی و غیرمنطقی است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تشریح کرد: در ضمن سازمان تاکسیرانی قزوین هیچ احساس خطری نسبت به ورود تکنولوژی تاکسی آنلاین ندارد زیرا به مزایای آن از قبیل کاهش قیمت تمام شده، کاهش قیمت کرایه، کاهش میزان ترافیک شهر و افزایش کیفی خدمات اعتقاد دارد.

دربندی‌زاده ادامه داد: سازمان تاکسیرانی به عنوان پدر خانواده تاکسیرانان باید نسبت به تأمین معاش و زندگی فرزندان خود نگران باشد و تا زمانی‌ که بتواند اجازه نمی‌دهد ضربه‌ای به اقتصاد و معاش زندگی این قشر زحمتکش وارد شود.

این مسؤول یادآور شد: مردم فهیم و فرهیخته قزوین هم آگاه باشند که پیگیری سازمان هرگز سنگ‌اندازی نیست بلکه سازمان علاوه‌ بر حمایت از تاکسیرانان به دنبال حفظ امنیت و ایمنی شهروندان بوده است بنابراین از مردم فهیم و خردمند شهرمان می‌خواهیم از این قشر زحمت‌کش جامعه حمایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار