در سفر استاندار به محرومترین نقاط کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت:
این پروژه که به تعبیری مدت زمان چندین ساله را برای به نتیجه رسیدن انتظار می کشید ، با اقدامات خوب و همکاری خوب دولتی ها و مجلس ، در حال پیشرفت چشمگیری است ، تا جایی که امام جمعه قلعه رئیسی و استاندار که همیشه معترض از بی توجهی مسئولین وبرخی مدیریت های کلان دستگاه های استان معترض است ، از روند اجرایی و پیشرفت های پروژه رضایت داشته باشند.
کد خبر: ۵۳۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 30 November 2017
روز گذشته استاندار و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی و نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از محرومترین بخش های استان بازدید و پس از اینکه از نزدیک با مشکلات منطقه آشنا شدند ، راه ها و تصمیمات لازم برای فائق آمدن بر این مشکلات و برنامه ریزی جهت توسعه منطقه را بررسی کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از مهمترین موضوعات مورد اقدام در دو بخش قلعه رئیسی و دیشموک ، پروژه گازرسانی به این مناطق است که در طی دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی عدل هاشمی و مدیر عاملی رحمن خادم بر شرکت گاز استان ، تحرک و اقدامات خوبی صورت گرفت و این پروژه که به تعبیری مدت زمان چندین ساله را برای به نتیجه رسیدن انتظار می کشید ، با اقدامات خوب و همکاری خوب دولتی ها و مجلس ، در حال پیشرفت چشمگیری است ، تا جایی که امام جمعه قلعه رئیسی که  همیشه معترض از بی توجهی مسئولین به این منطقه است و استاندار جدید استان که به شدت نسبت به برخی مدیریت های کلان دستگاه های استان معترض است ، از روند اجرایی و پیشرفت های پروژه رضایت داشته و از مسئولین شرکت گاز خصوصا مدیریت آن تقدیر و تشکر نمایند و قائدتا این انتظار را هم داشته باشند که این پروژه با همین قدرت و تلاش بی وقفه رو به جلو حرکت کند.
 
مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در توضیح اقدامات صورت گرفته گفت : در عملیات اجرائی این پروژه تاکنون ۶۰ کیلومتر شبکه پلی اتیلن اجرا شده است و از مجموع ۲۵۰ کیلومتر، برای خط فلز تاکنون ۳۷ کیلومتر جاده سازی انجام گرفته است و در حدود ۲۵ کیلومتر لوله گذاری شده است .
رحمن خادم افزود : هدف گذاری بهره برداری از این پروژه در منطقه چاروسا برای دهه فجر بوده که تا کنون ۸۰ درصد عملیاتی شده، و برای گازرسانی به شهر قلعه رئیسی حدود ۷۰ درصد عملیات اجرایی انجام گرفته است.
خادم افزود : ۷۵درصد کل مصالح مورد نیاز پروژه تامین شده است و عملیات طراحی پروژه پیشرفت ۹۰درصدی داشته است.در کل پروژه حدود ۶۰درصد عملیات فلزی و حدود ۴۰درصد عملیات پلی اتیلن پیشرفت داشته است

مدیر عامل شرکت گاز استان گفت : مدت زمان اجرای پروژه ۶۵۰ روز بوده و تاکنون که ۲۴۰ روز از مدت زمان پروژه گذشته است ، پیشرفت چشمگیری داشته ایم و باید بگویم مطابق با برنامه زمانبندی اعلام شده پیشرفت ماهیانه ۱۰درصدی پیشبینی شده بود ، ولی عملا پیشرفت فعلی حدود ۱۵درصد میباشد.
 
مهمترین پروژه دست به نقد سفر مسئولان به دیشموک و قلعه رئیسی / تقدیر سختگیر ترین مسئولان استان از روند اجرایی یک پروژه 

 خادم در خصوص روند کار بر روی پروژه گفت : پروژه در چهار جبهه فلزی و پلی اتیلن هرکدام دواکیپ در حال اجرای عملیات می باشد. حدود ۴۰ دستگاه ماشین الات سنگین اعم از لودر ، بلدوزر، بیل مکانیکی و ... در حال انجام فعالیت می باشد. نیروی انسانی شاغل در پروژه ۱۳۰ نفر می باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اجرای این پروژه تا همین چند سال قبل از نظر بسیاری از مسئولین ، پروژه ای سخت و زمانبر بود ، اما با تلاش های جهادی و همچنین همکاری تناتنگ مسئولین اجرایی و نماینده مجلس دارای خروجی خوبی بوده تا جایی که تقریبا می توان گفت ، نقدی بر آن وارد نشده است و موجب رضایت همگانی ، از مردم تا مسئولین بوده است.
به نظر می رسد پیگیری امور توسعه ای استان با چنین رویکردی می تواند امیدواری به غلبه بر مشکلات را افزایش دهد و مطمئنا اجرایی بودن استاندار در خصوص اقدامات توسعه ای استان هم می تواند ، پشتوانه ای خوب برای کار و تلاش جهادی مسئولان در دیگر مناطق استان باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار