رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداری قزوين:
رئيس سازمان مديريت پسماند شهرداری قزوين گفت: با هدف تأمين رفاه بيش ترو جلب رضايت ساکنان ناحيه منفصل شهری وثوق‌آباد عمليات پاکسازی کانال آب وثوق آباد عملياتی و به اجرا درآمد.
کد خبر: ۵۳۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مجتبی منتظری رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین اظهار داشت: در عملیات پاکسازی این ناحیه منفصل از خدمات واحد ماشین آلات سازمان بهره برداری کامل صورت گرفت و از یک دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه بنز 10تن، یک دستگاه بابکت و دو دستگاه خاور کمپرسی بهره‌برداری شد.

وی درباره زمان کاری این عملیات تصریح کرد: در این عملیات خدماتی 18نفر نیروی کارگری و سه نفر نیروی نظارتی در مدت 4روز کاری کار جمع‌آوری و تخلیه 60 سرویس حمل لجن را به انجام رساندند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با اشاره به عملیات پاکسازی دو سوی حاشیه بلوار امام علی(ع) تا پل نجم‌آباد و بخشی از حاشیه بلوار معلم به پاکسازی حاشیه بلوار میرزا کوچک‌خان اشاره کرد و افزود: این سازمان بر اساس جدول کاری خود تمام نقاط مختلف شهری و نواحی منفصل را در طول هفته مورد بازدید قرار داده و در صورت نیاز به پاکسازی معابر و یا لایروبی انهار و کانال‌های آب اقدامات مورد نیاز را اجرا می‌کند.

منتظری، رهاسازی پسماندهای ساختمانی را در خیابان‌ها و معابر شهری را تخلف عنوان کرد و گفت: مطابق آیین‌نامه اجرایی مصوب وزارت کشور که به تمام سازمان‌های مدیریت پسماند در کشور ابلاغ شده است، رهاسازی و یا تخلیه هر نوع پسماند ساختمانی در هر نقطه از شهر، معابر و یا کوچه‌های اصلی و فرعی و حتی جاده‌های منتهی به شهر ممنوع بوده و تنها تخلیه آن‌ها در اماکن معین شده از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری مجاز است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: برای مساعدت با همشهریان جهت جمع‌آوری و انتقال انواع پسماندهای ساختمانی، این سازمان نسبت به خرید اسکیپ لودر اقدام کرده و با نازل‌ترین نرخ و با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر در اختیار شهروندان قرار می‌دهد تا پس از تجمیع پسماندها نسبت به انتقال آن‌ها اقدام کند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در پایان تصریح کرد: همشهریان می‌توانند برای بهره‌مندی از این خدمت سازمان با شماره تلفن 137 شهرداری قزوین تماس حاصل کرده و یا به واحد سامان‌دهی پسماندهای ساختمانی این سازمان واقع در بلوار شهید بهشتی، جنب زمین ورزشی شقایق مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار