به همت خیران و اصحاب رسانه صورت گرفت
رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: به همت خیران و مردم نوع‌دوست استان به ویژه اصحاب رسانه و فعالان در این حوزه، بیش از هشت میلیون تومان وجه نقد برای کمک به زلزله‌زدگان جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۵۳۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 04 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد کشاورز در مراسم بارگیری کانکس‌های اهدایی سازمان بسیج رسانه استان قزوین به مردم زلزله‌زده کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به همت خیران و مردم نوع‌دوست استان به ویژه اصحاب رسانه و فعالان این حوزه و با مشارکت خبرگزاری فارس استان قزوین، بیش از هشت میلیون تومان وجه نقد جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی از خیران هم با اهدای کانکس و اقلام مورد نیاز پیرو صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری در منطقه در خصوص اهمیت امدادرسانی به آزادگان در این حوزه اقدامات لازم را انجام دادند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: لازم است باتوجه به آموزه‌های دینی، اسلامی و همچنین اهمیت کمک به هموطنان‌مان از هر قشر و هر نژادی در این امر خداپسندانه شرکت کنیم.

کشاورز تصریح کرد: در آستانه هفته وحدت قرار داریم و همین کمک‌رسانی و امداد به زلزله‌زدگان سنی‌مذهب غرب کشور می‌تواند نمونه‌ای بر حقانیت سخنان بزرگان ما باشد که بر وحدت تأکید دارند.

این مسؤول یادآور شد: امروز سه دستگاه کانکس، 9 چشمه سرویس بهداشتی و حمام بارگیری و جهت استفاده مردم زلزله‌زده غرب کشور به سمت استان کرمانشاه روانه شد البته با توجه به ادامه کمک‌رسانی‌ها و همچنین امدادرسانی سپاه استان قزوین در سه روستای غرب کشور، ساخت کانکس و همچنین انتقال آن‌ها به روستاهای زلزله‌زده سر پل ذهاب و قصر شیرین طی هفته آتی هم ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: خیران می‌توانند با واریز وجوه خود به شماره حساب اعلامی از سوی سپاه استان قزوین در این امر خیر، سهیم باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار