رئيس ايستگاه شماره چهار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين گفت: با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان حريق منزل مسکونی در ناحيه مينودر قزوين اطفا شد.
کد خبر: ۵۳۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 05 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، مرتضی جمالی اظهار داشت: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی قزوین در ساعت 11 و 42 دقیقه روز یکشنبه 12 آذرماه سال 1396 از آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی در بلوار 22 بهمن ناحیه مینودر خبر داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره چهار مینودر و پنج پونک را به محل حادثه رهسپار کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در کمتر از سه دقیقه به محل حادثه افزود: در جریان این حادثه آشپزخانه واقع در طبقه اول این واحد مسکونی طعمه حریق شده بود که آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل با قطع جریان برق و گاز نسبت به ایمن‌سازی صحنه حادثه اقدام و با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه اطفاء حریق خود را به کانون حریق رساندند و با حداقل خسارت ممکن نسبت به اطفا شعله‎های آتش اقدام و از سرایت حریق به سایر قسمت‌ها جلوگیری کردند.

رئیس ایستگاه شماره چهار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در ادامه یادآور شد: آتش‌نشانان در جریان این حادثه یک نفر از ساکنان این واحد مسکونی را که داخل ساختمان محبوس شده بود به سلامت از محل خارج و پس از تهویه دود از فضای داخلی ساختمان و اطمینان کامل از ایمن‌سازی صحنه حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

گفتنی است در این حادثه خوشبختانه به هیچ‌کس آسیبی نرسید و علت بروز آتش‌سوزی هم از سوی کارشناسان واحد بررسی علل حریق این سازمان در دست بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار