به منظور بررسی مصوبات
جلسه کمیته ساماندهی گلزارهای شهدای استان قزوین به منظور بررسی مصوبات کارگروه مرکزی گلزارهای شهدای استان تشکیل شد.
کد خبر: ۵۳۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 05 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی ایثار واحد قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه کمیته ساماندهی گلزارهای شهدای استان اظهار داشت: باید بازسازی و رفع مشکلات موجود گلزارهای شهدا با توجه به برودت هوا و فرا رسیدن فصل زمستان به طور جدی پیگیری شود.

وی گفت: حفظ، نگهداری و رسیدگی منظم و مرتب گلزارهای شهدا باید با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار مسؤولان باشد تا نسل امروز و آینده بتوانند از آن استفاده معنوی کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: باوجود ساماندهی گلزارهای شهدا طی سال‌های گذشته، با توجه به وضعیت آب و هوای استان، بسیاری از گلزارهای شهدا به ویژه در روستاها نیاز به مرمت و بازسازی دارد.

حقایق‌پور با یادآوری مشارکت دستگاه‌های قانونی همانند راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خواستار ورود جدی آن‌ها در رفع مشکلات گلزارهای شهدا شد.

در این جلسه که به منظور بررسی مصوبات کارگروه مرکزی گلزارهای شهدای استان قزوین تشکیل شد، پیگیری این مصوبات از سوی مدیرکل بنیاد استان قزوین مورد تأکید قرار گرفت.

همچنین در خصوص نحوه‌ی اجرایی شدن طرح المان شهدای مفقودالاثر در گلزار شهدای قزوین، تعویض سنگ‌های آسیب دیده مزار شهدای استان و بهسازی فضای گلزار شهدای شهرستان قزوین مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار