احسان لشگری، آمادگی خود را جهت کمک در ساخت 200 واحد مسکن مددجویی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعلام کرد.
کد خبر: ۵۳۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 05 December 2017
به گزارش تابناک قزوین، مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در دیدار با احسان لشگری، کشتی‌گیر نام‌آشنای قزوین، با اشاره به مشارکت تحسین‌برانگیز مردم در کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه اظهار کرد: کمیته امداد استان قزوین از نخستین ساعات وقوع زلزله هولناک کرمانشاه، کار جمع‌آوری کمک را آغاز کرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر موضوع ساخت مسکن برای آسیب دیدگان از زلزله بسیار مهم است و کمیته امداد استان قزوین متعهدشده که 200 واحد مسکن برای مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه احداث نماید لذا در تلاش هستیم با مشارکت خیران و منابع داخلی کمیته امداد این تعهد را عملی کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: تاکنون 4 میلیارد و 417 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی مردمی برای زلزله‌زدگان جمع‌آوری‌شده و این کالاها تماماً به مناطق زلزله‌زده ارسال‌شده است.
در ادامه احسان لشگری قهرمان 4 دوره مسابقات کشتی آسیایی و دارنده مدال برنز مسابقات کشتی المپیک لندن، گفت: برای همکاری با کمیته امداد در ساخت مسکن مددجویی آمادگی کامل دارم و باافتخار با کمیته امداد همکاری خواهم داشت و در این خصوص از تمام توانم استفاده خواهم کرد.
احسان لشگری یادآور شد: باید خیرین به صحنه بیایند و در یک کار گروهی برای ساخت مسکن هم دل و همگام شویم و من برای همکاری با کمیته امداد در این زمینه از تمام تلاش و توان خود استفاده خواهم کرد تا به زلزله‌زدگان کمک کنیم.
گفتنی است احسان لشگری کشتی کار ایرانی چهار مدال طلا در مسابقات کشتی آسیایی 2009، 2010، 2012 و 2016 و همچنین مدال برنز وزن 84 کیلوگرم المپیک لندن 2012 و مدال برنز قهرمانی کشتی جهان در سال 2013 را کسب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار