رئیس مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی بصیر آبیک:
رئیس مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی بصیر شهرستان آبیک گفت: اگر دانشجویان در کلاس‌های درس پرسشگر بوده و مطالعه مناسب داشته باشند، زندگی آینده آن‌ها تأمین می‌شود و می‌توانند پاسخگوی دیگر افراد جامعه باشند.
کد خبر: ۵۳۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 07 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، قاسم انصاری‌رنانی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو به مناسبت گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو در سالن اجتماعات مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی بصیر شهرستان آبیک اظهار داشت: وجود دانشجویان سرمایه‌گذاری در آموزش محسوب می‌شود که این سرمایه‌گذاری شامل استاد، دانشجو و محتوای آموزشی است.

 وی افزود: دانشجو نمایشگر آینده جامعه است که باید ساخته شود که اگر نتوانیم و نخواهیم، دانشجوی باسواد و با علم و دانش کافی تربیت کنیم، جامعه ساخته نمی‌شود.

رئیس مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی بصیر شهرستان آبیک اضافه کرد: دانشجویان باید به عنوان سرمایه آموزشی برای وقت خود ارزش قائل شده و برای استاد فعال باشند.

انصاری خاطرنشان کرد: اگر دانشجویان در کلاس‌های درس پرسشگر بوده و مطالعه مناسب داشته باشند، زندگی آینده آن‌ها تأمین می‌شود و می‌توانند پاسخگوی دیگر افراد جامعه باشند.

وی یادآور شد: دانشجویان باید روحیه و نشاط خود را  حفظ کرده و به دنبال کسب علم باشند تا جایی که برای بهره‌مندی جامعه از وی بتواند خود را آماده کند.

این مسؤول افزود: محیط و محتوای آموزشی باید دانشجو را به معنای واقعی، دانشجو به بار آورد.

رئیس مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی بصیر شهرستان آبیک ادامه داد: محتوای آموزشی فقط کتاب، دانش، دانشجو و دانش استاد نیست بلکه می‌طلبد بین این‌ها هم‌افزایی ایجاد شود.

انصاری اضافه کرد: دانشجویان چشم چراغ مملکت و آینده‌سازان کشور هستند و باید قدر خود را بدانند، در این صورت جامعه هم قطع به یقین قدر دانشجویان را می‌داند.

گفتنی است، اجرای نمایش کمدی، برگزاری موسیقی زنده و تجلیل از دانشجویان نمونه و دانشجویان ورزشکار و پژوهشگر برتر از برنامه‌های اجرا شده در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی بصیر شهرستان آبیک بود.

در این مراسم علاوه بر دانشجویان، تنی چند از اعضای شورای شهر آبیک و رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان شهرستان آبیک حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار