مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری قزوين:
مديرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: نقشه GIS پروژه‌های ترافيکي شهر قزوين در حال تهيه بوده و تاکنون بخشی از کار انجام شده است.
کد خبر: ۵۳۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 07 December 2017
به گزارش تابناک از  قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار داشت: به منظور دسترسی آسان‌تر به اطلاعات جزئی پروژه‌های شهر، نقشهGIS این پروژه‌ها در حال تهیه است تا در صورت نیاز بتوانیم از آن اطلاعات بهره‌برداری کنیم.

وی عنوان کرد: تمام اطلاعات مربوط به خط‌کشی‌های طولی و عرضی معابر، پل‌های عابر پیاده، سرعت کاه‌ها، مسیرهای دوچرخه، تابلوهای راهنمای مسیر و بسیاری دیگر از پروژه‌های ترافیکی که از سوی سامان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین انجام می‌گیرد در نقشه GIS وارد می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: این اقدام موجب می‌شود در صورت نیاز بتوانیم به جزئیات پروژه‌ها دست‌یافته و در برخی از موارد مانند پروژه‌های خط‌کشی طولی و عرضی معابر،زمان دقیق‌ترمیم خط‌کشی‌ها مشخص شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس اطلاعات این نقشه به‌ نوعی پیمانکاران پروژه‌ها هم مورد پایش قرار می‌گیرند تا نحوه عملکرد آنان مشخص شود که این امر در انتخاب پیمانکاران مجرب و متخصص برای اجرای پروژه‌های ترافیکی نقش مهمی ایفا می‌کند.

این مسؤول یادآور شد: تاکنون بخشی از کار انجام‌شده و به‌ مرور تمام اطلاعات مرتبط با پروژه‌های ترافیکی شهر در نقشه GIS گنجانده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار