مدیرکل بهزیستی قزوین خبر داد
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: تاکسی ویژه معلولان در قزوین راه‌اندازی می‌شود و همچنین شهرداری قزوین برای راه‌اندازی گرمخانه بانوان، مشارکت خود را اعلام کرده است.
کد خبر: ۵۳۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 07 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا وارثی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که با حضور اعضای شورای شهر قزوین در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به پیگیری مناسب‌سازی شهر برای معلولان اظهار داشت: در این زمینه تاکسی ویژه معلولان در قزوین راه‌اندازی می‌شود و همچنین شهرداری قزوین برای راه‌اندازی گرمخانه بانوان، مشارکت خود را اعلام کرده است.

وی ادامه داد: استفاده بهزیستی از ابزارهای تبلیغات محیطی برای فرهنگ‌سازی در این بخش یکی از مواردی است که به آن توجه ویژه‌ای دارد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: فراهم شدن زمینه اشتغال معلولان در قالب بازارچه و حمایت معنوی از تشکل‌های غیردولتی، تلاش برای تأسیس نهاد سالمندان در مرکز استان از مهم‌ترین موضوعاتی است که در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد.

وارثی مطرح کرد: استفاده معلولان و آسیب‌مندان از امکانات فرهنگی و ورزشی شهرداری و همچنین بهره‌مندی تمام جامعه هدف از خدمات شهری و غیره جزو برنامه‌ها و اولویت‌های اداره‌کل بهزیستی استان قزوین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار