مدیر آی.تی و عاملین ذیحساب ستاد فرماندهی کل سپاه:
مدیر آی.تی و عاملین ذیحساب ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران با ابراز رضایت از عملکرد سازمان بسیج سازندگی استان قزوین، فعالیت‌های اجرایی این سازمان را اثربخش عنوان کرد.
کد خبر: ۵۳۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 07 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد هاشمی در بازدید از عرصه‌های بسیج سازندگی در استان قزوین حضور این سازمان در استان را مثبت ارزیابی و اظهار داشت: ارائه خدمات به مردم به ویژه در مناطق محروم و کمک به سازندگی کشور نیاز امروز جامعه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نباید سازندگی در کشور را بر عهده یک سازمان و یا نهاد مجزا دانست، تأکید کرد: روحیه جهادی با پیوند با روحیه انقلابی می‌تواند سازندگی تمام عرصه‌ها را به دنبال داشته باشد.

مدیر آی.تی و عاملین ذیحساب ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران در بازدید از سد آبی، خاکی کیخنان در آقابابا ادامه داد: کمک به حل معضلات و مشکلات مردمی از سوی سازمان بسیج سازندگی مطمئناً امید مردم به انقلاب را بیشتر از گذشته می‌کند.

هاشمی همچنین با اشاره به عملکرد این سازمان در کرمانشاه عنوان کرد: حضور به موقع و مؤثر سپاه استان قزوین و بسیج سازندگی در کرمانشاه و کمک به سازندگی دو روستای قره‌بلاغ اعظم و بابااسکندر بدون شک گامی مؤثر در کاهش آلام مردم منطقه زلزله زده است.

وی تأکید کرد: تمام دستگاه‌ها باید با الگوگیری از این نگاه جهادی، همراهی و همکاری با این نهاد جهادی را برای رفع محرومیت در دستور کار قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار