عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: جامعه باید به کودکان کار نگاه ويژه‌ای داشته باشد و تحت حمایت قرار بگیرند، بنابراین از مدیرکل بهزیستی استان قزوین درخواست می‌کنیم به این نکات مهم توجه داشته باشد.
کد خبر: ۵۳۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 07 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سعید دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه حل معضل کودکان طلاق در برنامه های بهزیستی استان قزوین قرار بگیرد، اظهار داشت: امروز «بچه‌های طلاق» معضل جدیدی برای شهر و کشور بوده که به وجود آمده است، بچه‌های طلاق همانند فرزندان بی‌سرپرست، بی‌خانمان و کسانی که به نوعی دچار آسیب‌های اجتماعی شدند، در جامعه زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: فرزندان طلاق بعد از جدایی پدران و مادرانی که هر یک به سمت زندگی جدیدی رفتند و نسبت به فرزندان خود تعهدی ندارند، تنها، بدون حامی و سرپرست می‌مانند و این شرایط آنان را از زندگی عادی دور می‌سازد و حتی ممکن است به سوی آسیب‌های اجتماعی کشیده شوند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: جامعه باید به کودکان کار نگاه ویژه‌ای داشته باشد و تحت حمایت قرار بگیرند، بنابراین از مدیرکل بهزیستی استان قزوین درخواست می‌کنیم به این نکات مهم توجه داشته باشد و راهکاری درست برای حل این معضلات اتخاذ کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار