نایب رئیس شورای شهر قزوین خبر داد
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی و موقت برای زنان سرپرست خانوار و مشارکت با بهزیستی استان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 07 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، زهرا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بر همکاری دوجانبه شورای شهر و بهزیستی در حل معضلات اجتماعی کودکان کار و زنان سرپرست خانوار در استان قزوین تأکید کرد و اظهار داشت: در این زمینه بازدیدی از سوی اعضای شورای شهر از مراکز زیرپوشش بهزیستی و ارائه خدمات صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تمام کشورها با تمام توان به سمت توسعه پایدار در حرکت هستند، ادامه داد: انسان سالم‌، محور اصلی توسعه پایدار بوده و انسانی است که روح و روان سالم داشته و از مؤلفه‌های سلامت اجتماعی برخوردار باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بهزیستی یکی از متولیان اصلی سلامت اجتماعی در شهر است، اما باوجود داشتن تعداد مخاطب بسیار و مدیریت حجم بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی، از بودجه کمی برخوردار است.

یوسفی مطرح کرد: با توجه به اینکه آسیب‌های اجتماعی از دغدغه‌های شورای پنجم است، در نظر داریم گام‌های مؤثری برای حل آن‌ها برداریم و با قرار گرفتن در کنار مجموعه بهزیستی، همکاری دوجانبه‌ای در موضوعات تخصصی داشته باشیم.

این مسؤول با اشاره به موضوع مشکلات کودکان کار مطرح کرد: حل مشکل کودکان کار و زنان سرپرست خانوار از موضوعات مهمی است که می‌توان گام‌های اجرایی مشترکی در این زمینه برداشت و در جلسات تخصصی کمیسیون‌ها در خصوص این موضوعات پیشنهاداتی ارائه شد که از نمونه آن می‌توان به راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی و موقت برای زنان سرپرست خانوار و مشارکت با آن‌ها اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار