معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: هم اکنون عملیات بازگشایی ۶۵ محور روستایی توسط مامورین راهداری در حال انجام است .
کد خبر: ۵۳۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 08 December 2017
جواد حق لطفی،  معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین در گفتگو با تابناک قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: طی بارش برف شب و روز گذشته با تلاش اکیپهای راهداری استان قزوین  مرکب از ۳۴۲ نفر راهدار و ۱۳۲ دستگاه ماشین آلات راهداری عملیات برف روبی و نمک پاشی و باز نگهداشتن محورهای مواصلاتی  انجام شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود: شب گذشته در ۳۷۴۱ کیلومتر از راههای استان عملیات برف روبی و نمک پاشی انحام شده تا شاهد باز بودن این محورهای مواصلاتی باشیم.
حق لطفی تصریح کرد: با تلاش ماموران راهداری ۳۰۳۰ تن ماسه و نمک در سطح جاده های استان مصرف شده است.
وی با بیان اینکه محورهای مواصلاتی 65 روستا در استان قزوین مسدود شده است، عنوان کرد: عملیات بازگشایی این ۶۵ محور روستایی در حال انجام است .
حق لطفی یادآور شد: شهروندان عزیز برای تردد درمحورهای کوهستانی استان زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان از طریق تلفن گویای ۱۴۱  اطلاعات راههای استان را دریافت نمایند.
وی یادآور شد: کلیه اکیپ های راهداری استان درحال آماده باش می باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار