مدیرکل کار قزوین خبر داد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از آغاز ثبت‌نام بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید قزوین خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 10 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مسعود بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در راستای تشویق و ترغیب جامعه بزرگ کار و تولید استان جشنواره‌ای به منظور شناسایی و معرفی تلاشگران عرصه‌های مختلف تولید، صنعت، کشاورزی و خدماتی همه ساله طی فراخوانی برگزار می‌شود که ثبت‌نام بیست و نهمین دوره این جشنواره در استان قزوین کار خود را با محوریت مدیریت فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین آغاز کرده است.

وی ادامه داد: تمام فعالان عرصه کار، تلاش و تعاون استان قزوین اعم از کارگران، گروه‌های کار مخترع، مبتکر و خلاق در واحدهای اقتصادی استان می‌توانند به منظور شناساندن خود به جامعه هدف از 25 آذر تا 25 دی ماه سال جاری به مدت یک ماه در سامانه الکترونیکی جشنواره به آدرس«htt:\\emtenan.mcls.gov.ir» ثبت‌نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به اینکه ارائه تمام مدارک خواسته شده در سامانه ثبت‌نام توسط ثبت‌نام کنندگان الزامی است، یادآور شد: تمام موارد خواسته شده در سامانه ثبت‌نام امتنان از کارگران و گروه‌های کار و واحدهای نمونه‌دارای امتیاز است و ثبت‌نام‌کنندگان در صورت عدم ارائه مدارک خواسته شده امتیاز خود را از دست می‌دهند.

بابایی تصریح کرد: پس از پایان مهلت اعلام شده ثبت‌نام‌شدگان توسط کمیته داوری ارزیابی و برترین‌های جامعه کار و تولید استان در جشنواره معرفی می‌شوند.

گفتنی است، ثبت‌نام‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در استان به مدیریت اجتماعی و فرهنگی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار