معاون استاندار قزوین خبر داد
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: در بخش کشاورزی، استان قزوین توانست 34 میلیارد تومان اعتبار را برای 126 طرح اختصاص دهد که در این خصوص رتبه دوم را در ارائه تسهیلات کسب کرد.
کد خبر: ۵۳۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 10 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به ظرفیت‌های استان قزوین در بخش صنعت اظهار داشت: این استان توانسته در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی گام‌های ارزنده‌ای بردارد که در این زمینه سازمان جهاد کشاورزی طی سال جاری در ارائه تسهیلات از سوی بانک کشاورزی رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از مهم‌ترین موضوع در کارگروه رفع موانع تولید ادامه داد: در بخش کشاورزی، استان قزوین توانست 34 میلیارد تومان اعتبار را برای 126 طرح اختصاص دهد که در این خصوص رتبه دوم را در ارائه تسهیلات کسب کرد.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی می‌توان از بخش خصوصی استفاده کرد و در این بین هم دستگاه‌های اجرایی می‌توانند نقش حمایتی داشته باشند.

حبیبی با اشاره به راهبرد سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال یادآور شد: برای تحقق این مهم باید برنامه‌ریزی‌های لازم ارائه و راهکارهای کارآمد جهت توسعه زیرساخت‌های تمام بخش‌ها اتخاذ شود.

این مسؤول مطرح کرد: برخی از مدیران بانک‌های عامل در راستای پرداخت تسهیلات کوتاهی کرده و در زمینه رونق تولید همکاری لازم را ندارند.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین خواستار عزم جهادی در جهت رونق تولید و کاهش بیکاری در استان قزوین شد و گفت: می‌طلبد برای جذب سرمایه‌گذار و حمایت از سرمایه‌گذاری اقدامات لازم انجام شود تا شاهد رشد اقتصادی استان شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار