مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: احسان لشگری قهرمان المپیک پرچمدار ساخت مسکن کمیته امداد استان برای مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه شد.
کد خبر: ۵۳۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 10 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با احسان لشگری قهرمان المپیک دیدار کرد در این دیدار بر لزوم جذب مشارکت‌های مردمی برای ساخت مسکن مددجوی در کرمانشاه گفت‌وگو شد.

مجید مؤمنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به مشارکت تحسین برانگیز مردم در کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه اظهار داشت: این نهاد  از نخستین ساعات کار جمع‌آوری کمک را آغاز کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر موضوع ساخت مسکن مهم است که کمیته امداد استان قزوین برای ساخت 200 مسکن برای مددجویان زلزله زده کرمانشاه متعهد شده است که در تلاش هستیم با مشارکت خیران و منابع داخلی کمیته امداد این تعهد را عملی کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: تاکنون چهار میلیارد و 417 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی مردمی برای زلزله زدگان جمع‌آوری شده که تاکنون در قالب بیش از 75 دستگاه خودرو کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان ارسال شده است.

در ادامه قهرمان کشتی المپیک گفت: برای همکاری با کمیته امداد در ساخت مسکن مددجویی آمادگی دارم از این رو با افتخار با کمیته امداد همکاری و کمک‌ها را برای ساخت مسکن که مهمترین نیاز مددجویان است، آماده می‌کنیم.

احسان لشگری یادآور شد: باید خیران به صحنه بیایند و در یک کار گروهی برای ساخت مسکن همگام شوند و من برای همکاری با کمیته امداد در این زمینه از تمام تلاش و توان خود استفاده خواهم کرد تا به زلزله‌زدگان کمک کنیم.

گفتنی است، احسان لشگری کشتی‌کار ایرانی چهار مدال طلا در مسابقات آسیایی 2009، 2010، 2012 و 2016 و همچنین مدال برنز در وزن 84 کیلوگرم المپیک لندن 2012 و مدال برنز قهرمانی کشتی جهان 2013 را کسب کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار