رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر قزوین:
رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: موقعیت پارک ملت که یکی از قدیمی‌ترین و همچنین مسافرپذیرترین پارک‌های سطح شهر به حساب می‌آید که پشت این غرفه‌ها محل تجمع معتادان و اوباش شده است.
کد خبر: ۵۳۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 10 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سعید دقیقی در راستای بازدید از پارک‌های ملت و شهدا با موضوع آسیب‌شناسی این پارک‌ها اظهار داشت: با توجه به موقعیت پارک ملت که یکی از قدیمی‌ترین و همچنین مسافرپذیرترین پارک‌های سطح شهر به حساب می‌آید، باید گفت غرفه‌های ورودی این پارک چشم‌انداز جالبی ندارد.

وی گفت: ناگفته نماند پشت این غرفه‌ها محل تجمع معتادان و اوباش شده و این مکان فضا را برای افرادی که به دنبال آسیب‌های اجتماعی هستند، باز کرده است.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: موضوع دیگری که مطرح بوده، بحث رینگ‌های شرقی و غربی پارک ملت است که بلااستفاده باقی مانده، البته با توجه به اطلاعاتی که شورای ترافیک در اختیار ما قرار داده به دلیل بحث مشکل ترافیکی است.

دقیقی اضافه کرد: در حال حاضر برای رینگ شرقی نمی‌توان تصمیمی گرفت اما بحث سامان‌دهی و بازسازی رینگ غربی برای استفاده بهینه این فضا در اولویت قرار داده شده است.

این مسؤول تصریح کرد: نکته قابل توجهی که در رابطه با پارک شهدا مطرح بوده، بحث زمین‌های بازی به ویژه والیبال و بقیه رشته‌ها در آن مکان است چراکه این زمین بازی در حاشیه خیابان قرار دارد و فقط با یک دیوار فلزی دو متری محفوظ شده که این دیوار از خطرهای ناشی این بازی در آن نقطه جلوگیری نمی‌کند و احتمال خروج توپ به سمت بزرگراه امکان ایجاد تصادفات را افزایش می‌دهد.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: باید در این پارک شرایط انجام بازی‌ها و ورزش‌های همگانی، ساماندهی و بهسازی مهیا شود تا اهالی این منطقه رغبت بیشتری برای استفاده از این پارک نشان دهند.

گفتنی است در این بازدید موضوع جابه‌جایی و تخریب این غرفه‌ها مطرح شد تا با این کار فضای مناسب و جدیدی را برای شهروندان فراهم کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار